Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!

Na ndiqni me email - Follow by Email - Merrni njoftime për postimet e reja

“Chrissy Teigen i nxjerr të gjitha” plus 7 more femra.net

loading...

“Chrissy Teigen i nxjerr të gjitha” plus 7 more femra.net


Chrissy Teigen i nxjerr të gjitha

Posted: 22 Nov 2016 05:25 AM PST

chrissy-teigen-veshje

Chrissy Teigen ka kaluar një moment të sikletshëm për shkak të veshjes së saj në "American Music Awards".

Modelja është bërë qendra e vëmendjes për shkak të të çarave të fustanit, poshtë të cilit nuk kishte veshur të brendshme. Ndërkohë që ka nisur një erë e lehtë në tapetin kuq, Chrissy u mundua të mbronte pjesët intime por nuk ia ka dalë, duke i nxjerrë të gjitha në pah për paparacët.

Chrissy, e cila ka prezantuar bashkëshortin e saj John Legend për performancën e tij në skenë, nuk është ndalur së dhëni intervista përkrah këngëtarit.

chrissy-teigen-veshje-2 chrissy-teigen-2 chrissy-teigen-23

Burim: topalbaniradio

Der Beitrag Chrissy Teigen i nxjerr të gjitha erschien zuerst auf femra.net.

Alma Bektashi, ja si duket pas ndërhyrjes në hundë

Posted: 22 Nov 2016 04:19 AM PST

alma-bektashi-operim-hunde-nderhyrje

Alma qëndroi për shumë kohë besnike e pamjes së saj natyrale, me një hundë të rëndësishme që i jepte karakter fytyrës së saj. Megjithatë, pas shumë vitesh në skenë dhe ekran me atë imazh, këngëtarja e talentuar dhe pedagogia e kantos, vendosi të ndryshojë.

Mediat e Kosovës përhapën para disa kohësh lajmin që Alma kishte bërë një ndërhyrje estetike në hundë.

Sot, këngëtarja ka postuar disa foto të reja nga parukeria, që janë prova më e qartë që ai lajm ishte i vërtetë. Tashmë hunda është më e rregullt, por çfarë është më e rëndësishme, këngëtarja nuk e ka humbur karakterin e pamjes së saj. Edhe ngjyra e re i shkon!

alma-bektash-nderhyrje-hunde-si-duket-1 alma-bektash-nderhyrje-hunde-si-duket-2 alma-bektash-nderhyrje-hunde-si-duket-3

Der Beitrag Alma Bektashi, ja si duket pas ndërhyrjes në hundë erschien zuerst auf femra.net.

10 bukuri të mahnitshme që me kalimin e moshës akoma na befasojnë!

Posted: 22 Nov 2016 02:24 AM PST

jenifer-lopez-bukur-trup-moshe-vite

Mbajtja e një figure mahnitëse, kur jeni pak më shumë se në të dyzetat – apo edhe në të pesëdhjetat, nuk është një detyrë edhe aq e lehtë. Por shumica e aktoreve, modeleve dhe prezantuesve televizive arrijnë ta menaxhojnë këtë. Për to, mosha është vetëm një numër që mund ta injorojnë drejt rrugës së përsosmërisë.

Bright Side ka vendosur të listojë dhjetë femrat në moshë që ende nuk e kanë hunbur elegancën dhe bukurinë :

  1. Jennifer Lopez, 47 vjeçe

"Unë nuk e privoj veten nga ushqimi, por thjeshtë i përmbahem një mënyre të shëndetshme të jetesës duke konsumuar sa më shumë fruta dhe perime".

7563010-2-0-1478690329-1478690333-650-f4014660c8-1-1478877406

  1. Jennifer Aniston, 47 vjeçe

Jennifer beson se ju nuk mund të keni trup të mirë, të gëzoni shëndet të plotë apo lëkurë të butë, nëqoftëse se nuk hani shëndetshëm. Kjo është arsyeja pse ajo gjithnjë preferon produkte ushqimore organike.

7562960-12-0-1478715155-1478715163-650-68e9cda65c-1-1478877406

  1. Kylie Minogue, 48 vjeçe

"Unë nuk stërvitem edhe aq shumë. Por, përdori produkte të ndryshme kozmetike që i bëjnë mirë lëkurës sime. I kushtoj rëndësi edhe pamjes dhe imazhit se si dukem".

7562660-8-0-1478688728-1478688731-650-ad2ff887b4-1-1478877406

  1. Hally Berry, 50 vjeçe

Në moshë 23 vjeçare Hally u diagnostikua me diabet, andaj edhe i ka kushtuar shumë mënyrës së ushqyerjes dhe rreikut për të mos qenë mbipeshë.

7562710-6-0-1478688118-1478688129-650-97949a1242-1-1478877406

  1. Cindy Crawford, 50 vjeçe

"Të gjithë mendojnë se modelet kanë figurë të mirë trupore qysh në fillim, por kjo nuk është aspak e vërtetë. Unë asnjëherë nuk i konsumoj gjërat që i dua, por vetëm ato që duhen. Të jesh e bukur nuk është edhe aq e lehtë".

7562760-9-0-1478689458-1478689465-650-430fe5b7ea-1-1478877406

  1. Elizabeth Hurley, 51 vjeçe

"Nëse dëshironi të humbni peshë, atëherë merrni një qen – kjo është zgjidhja më e mirë për të ecur dhe stërvitur, por njëkohësisht edhe për ta shetitur qenin tuaj.gjysmë ore intenzive ecje, e zëvendësojnë palestrën për mua".

7562560-5-1-0-1478691948-1478691953-650-e61306ccbd-1-1478877406

  1. Elle Macpherson, 52 vjeçe

"Unë e gjej motivimin nga ndjenja e gëzimit, frymëzimit, pasionit, qetësisë dhe forcës. Të gjitha këto gjëra janë më të rëndësishme për mua se sa numrat në peshore".

7562860-10-0-1478691144-1478691148-650-1e4495f09d-1-1478877406

  1. Sharon Stone, 58 vjeçe

"Unë kurrë nuk e kam menduar seriozisht nëse dukem bukur apo jo, por unë përdori një truk magjik – e di si të krijoj iluzionin e të qënit tërheqëse. Kur një femër hyn diku, njerëzit nuk reagojnë nga bukuria e saj, por nga energjia dhe forca që ajo rrezaton".

7562910-11-0-1478693076-1478693083-650-125f9a3ff2-1-1478877406

  1. Christie Brinkley, 62 vjeçe

"Ngjyrosja e flokëve, frekuentimi i saloneve të bukurisë vetëm mund të plotësojnë egon tuaj për t'u dukur, por që nuk e keni patjetër ta bëni. Mos harroni se gjëja më e mirë që mund të bëni për veten tuaj është ti siguroni vetvetes një shëndet të plotë".

7562810-1-0-1478684740-1478684746-650-f2f08c51ac-1-1478877406

  1. Jane Seymour, 65 vjeçe

"Urrej të privohem nga gjërat e mia të preferuara. Nëse dua të ha makarona, unë do ta bëj vërtetë, por që ruhem nga sasia e konsumit".

7562610-4-0-1478686461-1478686483-650-00007d0aef-1-1478877406

 

 

Der Beitrag 10 bukuri të mahnitshme që me kalimin e moshës akoma na befasojnë! erschien zuerst auf femra.net.

Dasma ruse ka tronditur botën me luksin dhe fustanin e nuses prej gjysmë milioni dollarësh!

Posted: 22 Nov 2016 02:17 AM PST

dasma-shtrenjte-ruse-nuse-vellon

Nëse vetëm fustani e tejkalon shifrën e cila mund t'i mbulon harxhimet e dhjetra dasmash, të jeni të sigurt se bëhet fjalë për diçka të pazakontë.

Duket se martesat luksoze në rrethin e manjatëve të naftës ruse ngadalë, por sigurt po bëhen rregull. Njëfarë standardi!

Nëse e shikojmë festën mjaft të ngjashme që u zhvillua para disa muajsh gjithashtu në Rusi, dhe për disponimin e të ftuarve ishin të angazhuar Sting, Jennifer Lopez dhe Enrique Iglesias, atëherë mund të konkludojmë se këta bilionerë po garojnë mes veti: se dasma e kujt do të jetë më luksoze dhe më e bukur!

files-3

Ne për momentin e kemi të vështirë të vendosim, por me kënaqësi do të ju njohtojmë me detajet e kësaj feste ekstravagante e cila ka shënuar fillimin e jetës martesore të Madina Shokirova, vajza e njërit nga manjatët e mëdhenj të naftës.

Festa me 900 të ftuar u zhvillua në hotelin Royal Congressional Park në Moskë dhe zgjati dy ditë

files-1

Nuk dihet shuma e saktë e parave të harxhuara (mediat hamendësojnë rreth apo mbi një billion), por sipas fotografive duket se është një nga më të shtrenjtat që kemi parë deri tani!

pay-cen_luxuriouswedding_10

Në dhomë kanë dominuar detajet e kuqe në formë karrigash të zbukuruara me orkide ekzotike, pastaj dekorimet në tavan, por vëmendjen më të madhe ka tërhequr fustani i nuses i markës së njohur britanike Ralph & Russo i cili çiftit i ka kushtuar mbi gjysmë milioni dollarë!/femra.net/

pay-cen_luxuriouswedding_01

Der Beitrag Dasma ruse ka tronditur botën me luksin dhe fustanin e nuses prej gjysmë milioni dollarësh! erschien zuerst auf femra.net.

Malaga – ëmbelsirë me banane dhe çokollatë

Posted: 22 Nov 2016 01:42 AM PST

torte-embelsire-cokollate-banane

Përbërësit

10 cope pishkote
2 kg banana
300 ml ajkë e ëmbël
100 ml nescafe
400 gr c çokollatë për zierje
50 gr cokollate e bardhe
sipas deshires arra te grira

Hapat

1. Shkrijme cokollaten(sipas deshires shtoni dhe 50 gr margarin,2 luge vaj).

2. Pishkotet i kalojme nga njera ane ne neskafe.

3. Tundim ajken e emebl derisa te trashet ne shkume te forte.

4. Ne anen e njmour te pishkotes,shtrojme nje shtrse kremi ajke te embel. S htrijme bananen e prere ne dy skajet dhe mbeshtesim mire mbi kremin ne pishkote.

5. Marim pishkoten se bashku me banenen e kalojme neper cokollate nga te gjitha anet(me se lehit e bejme kur e mbjame me pirun mbi enen ne te cilen eshte cokollata e shkrire dhe ne kete menyre nuk humbim aspak cokollate sepse sasia e tepert bie ne ene dhe e perdorim prap.)

6. Embelsiren e leme te ftohet ne leter per pjekje ne ndonje tabak.

7. Shkrijme cokollaten e bardhe.dhe fusim ne nje qese,prejm skajet, dhe dekrojme persiper duke bere vijeza mbi te,dekrojme dhe me arra te grira dhe servojme sipas deshires.

 

Burim: kuzhinashqiptare

Der Beitrag Malaga – ëmbelsirë me banane dhe çokollatë erschien zuerst auf femra.net.

10 gabimet në dashuri që një grua e pjekur nuk do t’i bëjë përsëri

Posted: 22 Nov 2016 01:27 AM PST

dashuri-kate

Unë jam pothuajse 42-vjeç, dhe kohë pas kohe më pëlqen të them se nuk besoj në dashuri, romancë, apo lumturi të përjetshme. Kur takohem me meshkujt, unë i them gjërat troç. Pa hezitim i'u bëj me dije se çfarë më pëlqen dhe çfarë nuk më pëlqen. Dhe, nëse është e nevojshme, unë i them atyre "shkoni në ferr" pa hezitim.

Periodikisht, unë e vështroj gjatë veten time – ndoshta zemra ime ka ngurtësuar ose shpirti im ka vdekur? Sepse unë ndonjëherë jam në gjendje të presë ditë e natë për një mesazh të vetëm nga një djalë; do të udhëtoja në anën tjetër të botës, nëse ai më thërret; i kam blerë dhurata të shtrenjta pa menduar vetëm për ta bërë të lumtur. Jam gati t'i gatuaj ushqimet e tij të preferuar për mëngjes dhe darkë, dhe të grindem vazhdimisht me miqtë e mi mbi marrëdhëniet e mia. Natyrisht, e gjithë kjo ka ndodhur me disa meshkuj të ndryshëm – disa prej tyre i kam dashuruar, me disa prej tyre kam jetuar.

Çdo herë, kam qenë e gatshme të jap shumë për hir të dashurisë. Por nëse nuk jam më e gatshme për këtë, nuk do të thotë se nuk mund të dashuroj më?

Kur jemi të rinj, ne shkojmë në eksplorim të vështirë për veten. Kur jemi 18-25 vjeç, ne e shohim veten vetëm si lëndë e parë.

Si mund ta dini se çfarë ju pëlqen, ku janë kufijtë tuaj, dhe kush jeni ju në të vërtetë, pa marrë përvojë të ndryshme? Kjo është arsyeja pse e kemi harxhuar rininë tonë duke u hedhur në lloje të ndryshme të eksperimenteve – pamjen tonë, profesionin, jetën seksuale, çështjet e dashurisë.

Pas të 25-ave apo më shumë përpjekjesh të ndryshme, kemi marrë atë që na nevojitet: një arsimim, përvojë profesionale, dhe një mori të tërë plagë emocionale nga marrëdhëniet. Nuk jemi aq të papërmbajtur, kur është fjala për të eksperimentuar, dhe kemi një ide më të mirë se çfarë janë qëllimet tona. Shumë njerëz fillojnë të martohen dhe të kenë fëmijë, apo fillojnë të ndërtojnë marrëdhënie serioze me mundësinë se këto gjëra vijnë më vonë. Ne tashmë kemi kuptuar diçka për jetën, por akoma dimë shumë pak për veten. Kemi përzier dëshirat tona me ato të një shoqërie më të gjerë. Kemi zëvendësuar dashurinë me një ndjenjë të vetë-sakrificës. Mendojmë se meshkujt do të na lënë, nëse nuk kujdesemi për ta.

Maturimi: për mua, kjo është mosha kur ju vërtetë e keni plotësuar veten. Pas verbërisë në rini dhe idesë së sakrificës, ne fillojmë të jetojmë për veten tonë.

Kjo nuk do të thotë se ne nuk kemi nevojë për askënd tjetër. A do të thotë se jemi bërë të suksesshëm, egoist, të pavarur, apo të vetmuar? Jo. Ne duam dashuri, ngrohtësi dhe marrëdhënie po aq sa kur ishim 20 vjeç. Por, në këtë fazë e kuptojmë se në një marrëdhënie të shëndetshme të gjitha këto gjëra janë reciproke. Shpesh, partnerët tanë ose thjesht i duan të gjitha këto gjëra për vete ose thjesht nuk qëndrojnë shumë gjatë në jetën tonë. Siç thot Omar Khayyam i famshëm: “Nuk më duhet ai i cili nuk ka nevojë për mua”.

Kjo është arsyeja pse disa gjëra nuk do t'i bëj më …

  1. Nuk pres thirrje ose mesazhe nga meshkujt.

Ose i përgjigjem vetë atyre ose i fshij ato kur nuk mund të gjej kohë për tu përgjigjur shkurt me fjalinë “Më vjen keq, sot jam e zënë. Do të thërrasë kur mundem”.

  1. Nuk do të shkoj në takim, nëse koha dhe vendi nuk më përshtaten.

Nëse një mashkull nuk ka asnjë interes për kohën e një gruaje, dëshirat, apo rehatinë e saj, kjo do të thotë se ai nuk është i interesuar për gruan në fjalë. Dhe ky nuk është tipi i njeriut të duhur.

  1. Unë nuk e fal atë nëse nuk marrë një dhuratë për ditëlindjen time apo datat tjera të rëndësishme.
  • Unë i dua meshkujt që duan të shpenzojnë para për zonjat që i duan – kjo jam, unë. Njerëzit të cilët janë dorështrënguar me paratë zakonisht janë dorështrënguar edhe kur bëhet fjalë për çdo gjë tjetër të madhe. Dështimi për të kujtuar një datë që është e rëndësishme për partnerin tuaj tregon se sa pak e vlerësojnë.
  • Ne natyrisht duam të biem në dashuri me ta, për t’i bërë ata të ndjehen të kënaqur. Çfarë është e rëndësishme për ta, duhet të bëhet e rëndësishme për ne. Nëse nuk kujdeseni, apo keni harruar, ose refuzoni të bëni përpjekje, ju mund ta harroni numrin tim të telefonit.
  1. Nuk kërkoj justifikim nga mashkulli për mungesën e pasurisë apo suksesit

Kjo nuk do të thotë se e tëra që më duhet nga meshkujt është paraja. Por ideja që mund të jetoni një jetë zanash përralle aq kohë sa ju e dashuroni dikë, edhe nëse jetoni në një lagje të varfër – kjo nuk është lidhje për mua. Ne e kaluam kohën tonë në apartamente të tmerrshme kur ishim 20 dhe 30 vjeç. Në të 40-tat, ne kemi nevojë për vend komod për të jetuar – nuk ka justifikime.

  1. Unë nuk dua të hesht për atë që mua nuk më pëlqen.

Nuk jam e interesuar të ndjekë njeriun e çmendur me ankesa të vazhdueshme. Por ka gjëra që personi tjetër nuk do të jetë në gjendje t'i vlerësojë apo vërejë, thjesht sepse është person ndryshe.

Nëse nuk më pëlqen të vozitë makinën shumë shpejt, nëse më frikëson, atëherë unë nuk do të heshtë për këtë dhe nuk do të aktroj kënaqësi kur dikush përpiqet të më bëj përshtypje me përshpejtimin deri në 180 km/h. Nuk do t’i jap asnjë sinjal të butë që nuk e pëlqej këtë, duke treguar acarim tim. Do t'i them drejt: “Mos ecni shumë shpejt, ju lutem. Po më frikësoni”.

  1. Nuk frigohem të parashtroj çdo lloj pyetje. Dhe jam e gatshme për çdo përgjigje.

Kur jemi të rinj, frigohemi në rrufe për atë që nuk e kuptojmë, sepse nuk duam ta theksojmë, lëndojmë apo frikësojmë të dashurin tonë. Por është pikërisht kjo paqartësi që na lëndon vetë neve. Nuk dua të lëndohem më dhe kjo është arsyeja pse jam e gatshme për të sqaruar çdo gjë.

  1. Mos ngatërroni seksin me dashurinë. Seksi mund të jetë i lidhur me dashurinë, por ai gjithashtu mund të mos ketë asgjë të përbashkët me të.

Dashuri, për mua, do të thotë hekurosja e këmishës time; mbajtja e qetësisë në mëngjes, sepse unë preferoj heshtjen; duke kujtuar se si quhet macja ime dhe sa sheqerna kam në kafen time; duke më dhuruar një buqetë me lule të freskëta akoma të njoma nga shiu i pranverës; fiksimin e rubinetit që pikon. Nëse nuk është asnjë nga këto, dhe pikërisht vetëm seksi, kjo do të thotë se ne vetëm kemi fjetur bashkë.

  1. Nuk jam xheloze për miqtë e burrit apo punën e tij.

Ose nga fëmijët e tij nga lidhjet e kaluara. Nëse ndokush më dashuron, ai do të gjejë kohë për mua. Ai do të gjejë një vend për mua madje edhe në orarin e plotë të udhëtimeve të biznesit, futboll, dhe kalimin e kohës me djalin e tij. Unë mund ta pranojë këtë, sepse unë gjithashtu jetoj një jetë të plotë, të zënë.

  • Nëse të dy gjejmë kohë për njëri-tjetrin, do të thotë çdo gjë është OK – marrëdhënia jonë ekziston.
  • Nëse vetëm unë gjejë kohë për të dhe ai është gjithmonë i zënë, atëherë kjo do të thotë se kam nevojë për të gjetur dikë tjetër që të kam një marrëdhënie me të.
  1. Unë nuk jam hekurosje e këmishës së meshkujve. Nuk më pëlqen hekurosja.

Nuk më pëlqen hekurosja e rrobave të mia, e le më të dikujt tjetër. Unë refuzoj të bëjë asgjë për një mashkull nëse nuk më pëlqen ta bëj këtë. Nëse ai më dashuron, do ta hekurosë vetë këmishën e tij.

  1. Unë nuk përpiqem të zbukuroj veten vetëm për hir të një mashkulli.

Në fakt, kur takoj dikë mund të jam e vrazhdë, cinike, shumë e sinqertë. Nuk i shmangem diskutimit për problemet dhe vështirësitë e mia. Dikush që dëshiron gjithmonë mund të shikojë më thellë se kush jam. Ata që nuk duan mund të vazhdojnë pa mua.

Unë jam pothuajse 42 vjeç, dhe jam si një shkop bambuje: e drejtpërdrejtë, e ashpër, fleksibël dhe pakërkuese. Është e vështirë të më thyeni, të më lakoni sipas vullnetit tuaj, apo të më asgjësoni. Unë jam ngurtësuar ndaj sprovave të jetës, por akoma dua të dashuroj. Unë nuk jam thjesht e gatshme të sakrifikojë veten për hir të saj. Dashuria ka të bëjë me krijimin e jo shkatërrimin dhe sakrificën. Pra, le të krijojmë./femra.net/

 

 

 

Der Beitrag 10 gabimet në dashuri që një grua e pjekur nuk do t'i bëjë përsëri erschien zuerst auf femra.net.

Kur të plakem, kur figura në pasqyrë nuk më gëzon më: Do të bëj njejtë sikur nëna ime!

Posted: 22 Nov 2016 12:57 AM PST

monika-beluci-nene-pasqyre-behem-veproj

Është budallallëk, duke marrë parasysh rininë dhe bukurinë, të bëhesh sponzorizuese e dikujt me xhepa të thellë, të harxhosh jetën pakufi nëpër festa. Bukuria na nevojitet si ndihmë për të gjetur harmoni, dashuri dhe vlerë në këtë botë kaotike.

Monica Belluci – perëndeshë italiane. Karizma e saj dhe feminizmi natyral nuk lë askënd indifferent.

Përveç kësaj Monica është nënë e dy fëmijëve të mrekullueshëm, i flet tri gjuhë dhe e adhuron jogën.

Kemi përmbledhr, për ju citate të mençura nga kjo grua fantastike si dëshmi se bukuria e jashtme në vete mund të mbajë edhe shpirtin e mirë.

– Asgjë nuk na takon neve: as burrat tanë, as fëmijët. Ne mundemi vetëm gjithçka ta ndajmë me njerëzit që i duam.

– Gruaja mund të dashurojë ashtu sikur kurrë nuk do të largohet. Por, mund të vijë edhe ditë e tillë kur do të largohet ashtu sikur kurrë nuk ka dashuruar.

– Për mua të plakesh do të thot – të bëhesh më e mirë!

– Çka do të bëj kur të plakem dhe kur figura ime në pasqyrë nuk më gëzon më? Të njejtën që ka bërë dhe nëna ime! Nuk do të shikoj veten në pasqyrë, do t'i shikoj fëmijët e mi.

ior3ed

– Unë i them gjithmonë vajzave të reja: "Mësoni ta duani trupin tuaj"! Sepse përsosmëria nuk ekziston, dhe se është plotësisht e qartë se gruaja e plotë nuk është më pak e bukur se vajza e dobët. Thjeshtë, duhet të mësoni ta pranoni veten ashtu siç jeni.

– Të gjithë ne kemi nevojë për iluzione. Pikërisht për këtë i duam filmat.

– Për asgjë në botë nuk do të dëshiroja të jam prap 20 vjet. Tani jam më e kënaqur se atëherë, sepse në moshën e tillë vetëm sa njohim veten, përpiqemi të kuptojmë se çka dëshirojmë të bëhemi, vuajmë nga pasiguria. Tani e di saktë se çka më nevojitet, pa çka mund të jetoj.

– Për mendimin tim është budallallëk, duke marrë parasysh rininë dhe bukurinë, bëhesh sponzorizuese e dikujt me xhepa të thellë, të harxhosh jetën pakufi nëpër festa. Bukuria na nevojitet si ndihmë për të gjetur harmoni, dashuri dhe vlerë në këtë botë kaotike.

monika-beluci-

– Nuk duhet t'i urrejmë njerëzit ziliqarë, ata e pranojnë se je më i mirë.

– Bukuria bëhet më ekspresive dhe më interesante kur është e mbuluar me rroba.

– Feminiteti – kjo është harmonia, naturaliteti dhe sensualiteti.

– Nuk i kuptoj gratë që thonë se dëshira për meshkujt i turpëron. Mendoj se ato thjeshtë nuk janë në harmoni me veten./femra.net/

 

Der Beitrag Kur të plakem, kur figura në pasqyrë nuk më gëzon më: Do të bëj njejtë sikur nëna ime! erschien zuerst auf femra.net.

Paraqitjet më të mira në ‘American Music Awards 2016’

Posted: 21 Nov 2016 08:23 AM PST

ama-dukjet-mira-paraqitje-qilim-kuq

"American Music Awards" ngjarja më e madhe e muzikës amerikane, kur përveç çmimeve dhe vlerësimeve muzikor, ajo çfarë komentohet gjatë janë edhe paraqitjet e të famshmve. Shikonio në fotografitë më poshtë disa nga më të mirat…

Lady Gaga

ama-lady-gaga-1

Hailee Steinfeld

amahailee-steinfeld

Teyana Taylor

amateyana-taylor

Julianne Hough

ama-julianne-hough

Heidi Klum

ama-heidi-klum

Chrissy Teigen

ama-chrissy-teigen

 

Der Beitrag Paraqitjet më të mira në ‘American Music Awards 2016’ erschien zuerst auf femra.net.

Tjerat postime

Acid citrate dextrose (1) Acidet yndyrore (1) Acidi folik (2) Acidi hoalurinik (1) Acidi neuraminik (1) Aciditeti (2) Aciditeti i lukthit (1) Acidoza (1) Acidoza metabolike (1) Acidoza respiratore (1) Acne Rosacea (1) Acquired immune deficiency syndrome (1) Acromegalia (2) Acute lymphoblastic leukemia (1) Acute myeloblastic leukemia (1) Adaptimet qelizore (1) Adenoma (1) Adherenca (2) Adoleshenca (1) Adult T-cell leukemia (1) Aerobilia (1) Aftet (1) Aknet (3) Aktina (2) Akulli (2) Akupunktura (2) Alergjia (6) Algat blu të gjelbërta (1) Alkaloza metabolike (1) Alkooli (1) Alopecia (1) Alotipia (1) Aminosheqernat (1) Analiza e radiografisë së kraharorit (1) Analizimi i radiografisë së mushkërive (1) Anamneza (11) Ananasi (2) Anatomia (137) Anatomia e komblikut (1) Anatomia Patologjike-Patologjia (29) Andropauza (1) Anemia (6) Anemia sideropenike (1) Anesteziologjia (1) Anesteziologjia dhe Reanimacioni (1) Angina pectoris (1) Angiografia (1) Angiografia renale (1) Ankthi (3) Anoreksia (2) Antibiotiket (3) Anticoagulant (1) Antidiabetikët oralë (1) Antigen (1) Antigjeni (2) Antigjeniteti (1) Antihiperlipidemikët (1) Antihipertenzivët (1) Antioksiduesit (3) Antitrupat (1) Antritrupat (1) Aortografia (1) Apertura pelvis inferior (1) Apheresis (1) Aphersis (1) Aplastic anemia (1) Arkiva (3) Arra (4) Arrat (2) Arteriografia (1) Artritit reumatoid (3) asazha e ezofagut (1) Asciti (1) Asfiksia (2) Aspirina (3) Astma (5) Ataku kardiak (1) ATP (1) Atrofia (1) Auskultimi (1) Auskultimi i zemrës (1) Autizmi (5) Autologous (1) Autopsia (1) Avokado (5) Bajamet (3) Bakteriet (1) Bananet (5) Barnat (7) Barnat në shtatzëni (1) Bazofilet (2) Bebet (1) Belbëzimi (1) Beta-bllokatorët (1) Biokimi (38) Biokimia klinike (4) Biokimia Mjekësore (1) Biologji (15) Bishtajat (1) Bizelja (3) Blood (3) Blood component (1) Bollguri (1) Boronica (5) Boronicat (2) Borziloku (2) Bradikinina (1) Brenga (1) Brokoli (9) Bronhografia (1) Buffy coat (1) Bustina (1) Buzeqeshja (1) Çaji i gjelbërt (1) Çajrat (2) Campylobacter jejuni (1) Caput Medusae (1) Cefalgjitë (1) Celulari (1) Celuliti (2) Chronic lymphoblastic leukemia (1) Chronic myeloblastic leukemia (1) Cikli i Krebsit (1) Cikli menstrual (4) Cikli qelizor (1) Ciklizina (1) Cirroza (1) Cirroza alkoolike (1) Cirroza biliare (1) Cirroza e mëlçisë (2) Cirroza kardiake (1) Cirroza metabolike (1) Cirroza posthepatike (1) Cistat (1) Cistografia (1) Cistoureterografia (1) Citrate phosphate dextrose (1) Çokollata e zezë (1) Colitis acuta (1) Columna vertebralis (1) Çrregullimet Skizoafektive (1) Çrregullimi depresiv madhor (1) Dafina (1) Dalja e dhëmbëve (1) Dardha (1) Dëgjimi (1) Dehidrimi (1) Deksametazoni (1) Demenca (1) Depresioni (12) Depresioni psikotik (1) Depresionin postpsikotik (1) Dermatologjia (6) Dermatology (1) Dhembet (7) Dhëmbët (1) Dhimbja (3) Dhimbja e fytit (1) Dhimbja e gjoksit (1) Diabeti (11) Diagnoza (7) Diagnoza diferenciale (1) Dializa (1) Diarra virale (1) Diarrea (5) Diarrea e udhëtarëve (1) Dielli (3) Dieta (17) Difuzioni (3) Difuzioni i gazrave (1) Difuzioni i lehtesuar (2) Difuzioni i thjeshte (2) Difuzioni pasiv (1) Digjestioni (1) Diplegjia (1) Distribuimi apo shperndarja e barnave (1) Diuretikët tiazidik (1) Dizenteria Bacilare (1) Djathi (3) Djersitja (2) Domatet (4) Domeni specifik (1) Dosja e pacientit (1) Dredheza (2) Dridhja e duarve (1) Drithërat (1) Drogat (1) Duedenografia hipotonike (1) Duhani (14) Eberthella typhi (1) Ebola (4) Ecja (2) Eczema herpeticum (1) Edema e mushkërive (1) Efektet anësore (1) Ego (1) Egzocitoza (1) Ekuilibri (1) Ekzaminime (4) Ekzaminimi Kardiovaskular (1) Ekzaminimi me radioizotope (1) Ekzaminimi neurologjik (2) Ekzaminimi neurologjik i nervave kranial (1) Ekzaminimi pediatrik (1) Elektrokardiograme (5) Eliminimi i barnave (1) Embolia (1) Embriologji (1) Emfizema mediastinale (1) Encephalitis (1) Enderrat (1) Endocitoza (1) Endokrinologjia (6) Endoskopia (1) Enët e gjakut (2) English Medical (68) Enteritis (1) Enzimet (2) Eozinofilet (1) Epidemiologji (20) Epidemiologjia e Koleres (1) Epilepsia (6) Epiteli (1) Epiteli boshtor (1) Epiteli ciliar (1) Epiteli i shtresuar (1) Epiteli kubik (1) Epiteli oral (1) Epiteli pseudoshtresor (1) Epitopi (1) Era e gojes (3) Erizipela (1) Eshterat (1) Eshtrat e gjymtyrës së sipërme (1) Eshtrat e kokës (1) Eshtrat e kraharorit (1) Ethet e buzeve (1) Ethet hemorragjike (1) Ethet hemorragjike Denge (1) Ethet hemorragjike Junin (1) Ethet hemorragjike Krime Kongo (1) Ethet hemorragjike Machupo (1) Ethet hemorragjike me sindrom renal (1) Ethet hemorragjike virale (1) Etiologjia (5) Eukariotët (1) Fagocitet (1) Fagocitoza (3) Faktoret e kancerogjenezës (1) Familja (1) Fara e zezë (1) Farat e lulediellit (1) Farmakogjenetika (1) Farmakokinetika (1) Farmakologjia (12) Farmakologjia Klinike (14) Farmakoterapia (1) Fasulja (3) Feferonat (1) Fëmija (4) Femrat (7) Fermentimi (1) Fertiliteti (2) Fertiliteti mashkullor (1) Fetusi (1) Fibrilacioni atrial (2) Fibrilacioni ventrikular (1) Fibroza (1) Fiku (1) Filma rentgen (2) Filtrimi (1) Fistulografia (1) Fiziologji Patologjike (8) Fiziologjia e njeriut (59) Flateri atrial (1) Floket (6) Flokët (1) Foramen infrapiriforme (1) Fosfori (1) Foshnja (2) Fraktura (1) Fraktura kraniale (1) Fremitus tactile (1) Frika (2) Fruktoza (1) Frustracioni (1) Frutat (4) Fruthi (6) Fryerja e barkut (1) Frymëmarrja (1) Ftoi (2) Fyti (1) Fytyra (5) Galaktoza (1) Galaktozamina (1) Galaktozemia (1) Galeria Mjekesore (3) Gastroduedenografia (1) Gastroenteritis acuta (1) Gastroenterologjia (1) Gërhitja (1) Geriatria (1) Gihti (1) Gjakderdhja (1) Gjaku (6) Gjëndrrat (1) Gjenetika Humane (18) Gjinekologjia (18) Gjiri (2) Gjuha (1) Gjuha gjeografike (1) Gjumi (15) Glikokalisi (1) Glikoliza (1) Glositi migrues (1) Glukoza (2) Glukozamina (1) Gluteni (1) Goditja nga dielli (1) Goja (1) Granuloma e kërthizës (2) Gripi (3) Grup interaktiv në Facebook (1) Grupet e gjakut (2) Guret ne veshka (1) Hapteni (1) Harresa (1) Heksozaminat (1) Helmimet ushqimore (1) Hemangioma (1) Hemangioma e kapakut të sipërm të syrit (1) Hematologjia (2) Hemiplegjia (2) Hemofilia (1) Hemoroidet (1) Hemorragjia cerebrale (1) Hemorragjia intrakraniale (1) Hemorragjia nga goja (1) Hepatitet (1) Hepatitet Virale (2) Hepatiti (4) Hepatiti A (8) Hepatiti C (1) Hepatiti E (1) Heroina (1) Herpes Zoster (2) Herpesi labial (2) Hidratimi (1) Hidrokortizoni (1) Higjena (7) Higjiena e ushqimit (1) Hiperbilirubinemia (1) Hiperbilirubinemia fiziologjike (1) Hiperkalemia (1) Hiperplazia (1) Hipertensioni (8) Hipertensioni portal (1) Hipertermia (1) Hipertrofia (1) hipervitaminoza (1) Hipofiza (1) Hipokalemia (1) Hipotensioni (1) Hipovitaminoza (1) Histamina (1) Histeria (2) Histero-salpingografia (1) Histologjia e Njeriut (1) Histologjia-Preparatet (8) Hithrat (2) Holoenzima (1) Homeostaza (1) Hormonet (1) Hormonet e stresit (1) Hudhra (7) Hulumtime (1) Humbja e peshes (15) Hurmat (1) Hydrocephalus (1) I posalinduri (3) Ibuprofeni (1) Idiotipia (1) Ikteri hepatik (1) imazhe radiologjike (1) Imuniteti (2) Imuniteti humoral (2) Imuniteti i fituar (1) Imuniteti i lindur (1) Imuniteti jospecifik (1) Imuniteti qelizor (2) Imuniteti specifik (2) Imunogjenetika (1) Imunogjeniteti (1) Imunoglobulinat (1) Imunologjia (39) Indi dhjamor (1) Indi lidhor (1) Indi lidhor fijengjeshur (1) Indi lidhor fijeshkrifet (1) Indi limfoid (2) Indi muskulor (2) Indi nervor (1) Infarkti (4) Infeksionet (3) Infeksionet pulmonare (1) Infeksioni urinar (2) Infertiliteti (1) Influenca (1) Informatika Mjekësore (4) Ingjestioni (1) Inkubacioni (1) Insektet (1) Insomnia (1) Inspeksioni (3) Insulina (1) Irigografia (1) Izotipia (1) Japanese encephalitis (1) Jeta artificiale (1) Jodi (2) John Hopkins (1) Jonet e Kaliumit (1) Kaça (1) Kafazi i kraharorit (1) Kafeja (10) Kajsia (1) Kakao (1) Kalciumi (2) Kalikreina (1) Kaliumi (7) Kamomili (2) Kanabisi (1) Kanceri (39) Kanceri i gjirit (9) Kanceri i lekures (1) Kanceri i pankreasit (1) Kanceri i qafës së mitrës (1) Kandidiaza orale (1) Kanella (2) Kapjet e Leopoldit (1) Karbohidratet (1) Kardiokirurgjia (1) Kardiologjia (5) Kariesi (2) Karota (4) Karrigia (1) Kemotaksa (2) Kerca e hijalines (1) Kerca elastike (1) Kërpudhat (2) Kërthiza (1) Keshilla (55) Kikiriku (3) Kimioterapia (1) Kirurgjia (2) Kivi (5) Klinika (3) Klonimi (1) Klori (1) Koagulimi i gjakut (1) Kockat (2) Koenzimat (1) Kokaina (1) Kokoshkat (1) Kolangiografia intravenoze (1) Kolangiografia postoperatore ose operatore (1) Kolangiografia transhepatike perkutane (1) Kolangiopankreatografia endoskopike retrograde (1) Kolecistografia orale (1) Kolera (13) Kolesteroli (4) Kolli (1) Kombliku (1) Komplementi (3) Komplikimet (2) Komplikimet e Kolerës (1) Komunikimi (1) Koncentrimi (1) Kondroitin sulfati (1) Konflikti primar (1) Kontraceptivët (1) Kontraceptivët oralë (1) Kontraksioni i muskujve (2) Kontrasti (1) Konverzioni (1) Kopra (1) Kortikosteroidet (1) Kortizoni (1) Kosi (5) Krimbi (1) Kripa (4) Kuize (11) Kujtesa (7) Kumbulla (4) Kungulli (1) Kuriozitete (1) Lajme (134) Lajthia (1) Lakra (1) Laktoza (2) Latanti (2) Lekura (5) Lëkura (1) Lemza (3) Lëngu i thanave (1) Leukemia (1) Leukoplakia (1) Leukoplakia orale (1) Leukoza (1) Lëvizjet (1) Lidhja neuromuskulare (1) Ligjerata (2) Limfocitet (1) Limoni (10) Lindja (1) Lipotimia (1) Lizozomet (1) Lodhja (5) Lodhja pranverore (1) Lukthi (3) Luleshtrydhe (1) Lumturia (1) Lupus Erythematosus (1) Lupusi (1) Lymph (1) Lythat (1) Magnezi (1) Majdanozi (4) Makroelementet (2) Makrofagët (1) Mamografia (2) Manaferra (2) Mandarina (2) Manovrat e Leopoldit (1) Marijuana (3) Martesa (1) Masat antropometrike (1) Maska (8) Mastiti (1) Mastocitet (1) Masturbimi (3) Matja e shytpjes së gjakut (1) Mediatorët (1) Medulla spinale (1) Megaureteri (1) Mejoza (3) Meklozina (1) Mëlçia (2) Membrana qelizore (1) Memory (1) Mengjesi (1) Meningjiti (1) Menopauza (2) Menstruacionet (1) MERS (1) Mësime mjekësore (2) Metabolizmi (3) Metaplazia (1) Midhjet (1) Migrena (7) Migrena me aurë (1) Migrena pa aurë (1) Mikrobet (2) Mikrobiologji (23) Mikrobiologjia (6) Mikrobiologjia fiziologjike (1) Mikrobiologjia genetike (1) Mikroelementet (2) Miofibrili (1) Miologjia (6) Miozina (2) Mitoza (4) Mitra (2) Mjalta (7) Mjedrat (2) Mjekesi Familjare (1) Mjekesi interne (7) Mjekësi interne (22) Mjekësi sociale (2) Mjekësia Urgjente (1) Mjekimi (6) Mjekra (2) Molla (9) Monocitet (1) Monoplegjia (2) Monosaharidet (1) Morbus Basedow (2) Morbus Crohn (1) Morbus Graves (1) Mosha e kockave (1) Mosha e mesme (1) Mosha gestative (1) Mosha parashkollore (1) Mosha shkollore (1) Moti (1) Motoneuronet (1) Motoneuroni periferik (1) Motoneuroni qëndror (1) Multivitaminat (1) Mungesa e hekurit (2) Muscle (1) Mushkëritë (3) Mushkonjat (2) Mushmolla (1) Muskujt (11) Muskujt e lëmuar (1) Muskujt kardiak (1) Muskujt skeletik (4) Muskulatura e Lëmuar (1) Muskulatura e Zemrës (1) Muskulatura skeletike (2) Myasthenia Gravis (9) Mycoplasma (1) Nafta (1) Nativi i abdomenit (1) Natriumi (3) Nauzea (1) Ndarja qelizore (2) Ndihma e parë (3) NDIHMA URGJENTE MJEKSORE (1) Ndotja e ajrit (2) Nefrologjia (4) Nefropatia diabetike (1) Nekroza (1) Nekroza yndyrore (1) Neonatologjia (5) Neoplazma (1) Neostigmina (1) Nervat e kokes (3) Nervat kranial (1) Nervoza (1) Neuralgjia (1) Neuralgjia glossofaringeale (1) Neuralgjia Trigemale (1) Neurastenija (5) Neurofibromatoza (1) Neurologji (48) Neurologji me Neuropsikiatri (73) Neuroradiologjia (1) Neuroza (9) Neuroza hipohondrike (1) Neuroza histerike (3) Neutrofilet (1) Ngacmueshmëria (1) Nitroglicerina (1) Njeriu (1) Nuhatja (1) Nyjet (1) Obeziteti (4) Obstetrika (13) Oftalmologjia (4) Omega 3 (7) Omphalitis (1) Onkologjia (4) Optimizmi (1) Organizmi (4) Orgazma (1) Orizi (1) ORL dhe Kirurgjia e Kokës dhe e Qafës (1) Ortopedia (1) Ortoreksia nervore (1) Osmoza (3) Ossa cranii (1) Ossa membri superioris (1) Ossa thoracis (1) Osteoarthritis (1) Osteologjia (1) Otorinolaringologjia (6) Ovulacioni (1) Pagjumësia (2) Palca e kuqe (1) Palpacioni (1) Pamje klinike (18) Paniku (1) Pankreasi (1) Panxhari (1) Papa testi (2) Papaja (1) Paracetamoli (6) Paraliza (1) Paralizat (1) Paralysis (1) Parandalimi (2) Paraplegjia (2) Parazitologji (4) Parazitologjia (1) Pasazha e zorrëve të holla (1) Pasqyra klinike (5) Patatja (1) Patogjeneza (4) Patogjenza (1) Patologjia (1) Pediatria (137) Pediatrics (1) Pemphigus vegetans (1) Përballja me kancerin (4) Perimet (3) Perimet jeshile (1) Perimetri i kokës (1) Periudha embrionale (2) Periudha fetale (2) Periudha neonatale (1) Periudha postnatale (1) Periudha prenatale (2) Perkusioni (2) Pesha trupore (2) Peshku (3) Pesticidet (1) pH (1) Pielografia retrograde (1) Pijet (8) Pijet energjike (1) Pikat e auskultimit (1) Piperi i zi (1) Piridostigmina (1) Pjepri (1) Pjeshka (1) Plakja (4) Plazma e gjakut (1) Pneumonia (3) Pneumoperitoneumi (1) Pneumotoraksi (1) Pneumotoraksi spontan (1) Polymialgia rheumatica (1) Portokalli (3) Potenciali i aksionit (1) Potenciali i veprimit (1) Potenciali membranor (1) Prednizoloni (1) Pregnancy (1) Presioni arterial (1) Presioni i gjakut (5) Probiotikët (1) Problemet me sy (1) Problemet mendore (1) Prognoza (1) Prokariotët (1) Proliferimi Tumoral (1) Propedeutika (1) Prostata (2) Prostoglandinet (1) Psikiatria (2) Psikologjia (3) Psikoza (3) Psikoza Maniako-Depresive (1) Psikozat endogjene (1) Psoriasis (1) Puna (2) Puna e zemrës (1) Punime shkencore (6) Pyetje (1) Pyetje dhe pergjigje (2) Pytje dhe Pergjigje (12) Qarkullimi i gjakut (2) Qeliza (8) Qelizat (1) Qelizat dhjamore (1) Qelizat e gjakut (1) Qelizat e lëkurës (1) Qelizat e syrit (1) Qelizat gjëndërore (1) Qelizat kancerogjene (1) Qelizat kockore (1) Qelizat limfatike (1) Qelizat mediatore (1) Qelizat nervore (1) Qelizat seksuale (1) Qelizat staminale (2) Qelizat tumorale (1) Qelizat vrasëse natyrale (1) Qendra per avancimin e studimeve (2) Qendra për avancimin e studimeve (1) Qepa (7) Qepa e kuqe (1) Qepa e re (1) Qershia (3) Qeshja (1) Quadriplegjia (2) Qumeshti (2) Radioaktiviteti (1) Radiografia (1) Radiografia kontrolluese (1) Radiografia krahasuese (1) Radiografia native (1) Radiografia standarde (1) Radiologjia (15) Radioskopia (1) Raste Klinike (4) Raste Klinike të ndryshme (1) Reaksionet imunologjike (1) Reaksionet kimike (1) Reaksioni i aglutinimit (1) Reaksioni i fiksimit te komplementit (1) Reaksioni imunologjik i tipit I (1) Reaksioni imunologjik i tipit II (1) Reaksioni imunologjik i tipit III (1) Reaksioni imunologjik i tipit IV (1) Reaksioni imunologjik i tipit V (1) Receta (8) Reflekset (2) Refleksi kërkimbuzor (1) Refleksi i kapjes (1) Refleksi i Moros (1) Refleksi i qëndrueshmërisë aktive (1) Refleksi i Robinsonit (2) Refleksi i thithjes (1) Refleksi natyror për ecje (1) Rehabilitation (1) Respiracioni (1) retesira izotonike (1) Reumatologjia (3) Rezistenca (1) Rezonanca magnetike (1) Riprodhimi (2) Rozmarina (1) Rrepa (1) Rritja (3) Rritja e dhëmbëve (1) Rritja e kokës (1) Rrugët e frymëmarrjes (1) Rrushi (3) Saharoza (1) Salmonella (1) Salmonella typhi (1) Salmoni (2) Sarkomera (1) Sauna (2) Seksi (6) Selino (1) Semiologjia (1) Sëmundja e Alzheimerit (1) Sëmundja e sheqerit (1) Sëmundjet (4) Sëmundjet e lëkurës (1) Sëmundjet e zemrës (1) Semundjet infektive (103) Sëmundjet kardiake (1) Serotonina (1) Shafrani (1) Shalqiri (1) Shega (2) Shendeti (883) Shëndeti (1) Shëndeti mendor (1) Shenja Brudzhinski (2) Shenja e Kernigut (1) Shenjat (5) Shenjat e meningjitit (2) Shenjat Meningjeale (3) Sheqeri (5) Sherebela (1) Shigellat (1) Shigelloza (9) Shikimi (1) Shoku (1) Shprehi (1) Shqisa (1) Shqisa e ekuilibrit (1) Shqisa e shijimit (1) Shqisa e shikimit (1) Shqisa e të dëgjuarit (1) Shqisa e të nuhaturit (1) Shqisa e të pamurit (1) Shqisat (2) Shtatzania (10) Shtatzënia (1) Shtylla kurrizore (1) Shtypja e gjakut (2) Simptomat (5) Sinapsa (1) Sindroma Raynaud (1) Sipërfaqja trupore (1) Sistemi gastrointestinal (1) Sistemi kardiovaskular (1) Sistemi muskulor (1) Sistemi nervor (2) Sistemi osteo-artikular (1) Sistemi respirator (5) Sitemi muskulor (1) Sjellja (2) Skara (1) Skarlatina (1) Skeleti (1) Skizofrenia (6) Skizofrenia hebefrene (1) Skizofrenia katatonike (1) Skizofrenia paranoide (1) Skizofrenia simplex (1) Soda e bukes (1) Speca të mbushur me djath (1) Sperma (2) Spermatozoidet (2) Spinaqi (4) Sporti (1) Staphylococcus aureus (1) Status Epilepticus (1) Statusi epileptik (1) Statusi neurologjik (1) Steriliteti (1) Sterilizimi (1) Stomaku (3) Stomatologjia (2) Streptokokoza (1) Stresi (11) Stresi post traumatik (1) Studime (5) Substancat narkotike (1) Sulfuri (1) Sulmi ne tru (4) Sulmi ne zemer (2) Susami (1) Syri (3) Sytë (1) Tabes Dorsalis (1) Tachicardia (1) Tahikardia sinusale (1) Teknologjia (2) Telefoni (1) Temperatura (4) Tensioni (1) Teratogjeneza (1) Terminlogji Mjekesore (7) Terminology (43) Tershera (2) Tërshëra (1) Teste (14) Teste mjekësore (4) Teste nga Fiziologjia e njeriut (2) Testi i Coombs-it (1) Testi i Papanikolaut (1) Testosterone (1) Tetanusi (1) Tetralogjia Fallot (1) Tetraplegjia (1) Tetrisi (1) Thenie mjekesore (1) Thinjat (2) Thumbimet (1) Tifoja abdominale (13) Tifoja e zorrëve (13) Tjera (10) Toksinat (2) Tomografia e kompjuterizuar (1) Tomografia konvencionale (1) Tonusi muskular (1) Trajtimi (3) Trakti urogjenital (1) Trangujt (2) Transfusion (1) Translatimi (1) Transmetimi (1) Transmisioni sinaptik (1) Transplantimi (2) Transporti aktiv (2) Transporti i CO2 (1) Transporti i O2 (1) Traumat (1) Traumatologjia (1) Tretesira hipertonike (1) Tretesira hipotonike (1) Tretja (2) Trombocitet (1) Trombocitopenia (1) Tromboembolia (1) Tromboza (1) Troponina (1) Trupi (2) trupore (1) Truri (11) Tuberkulozi (2) Tularemia (1) Tumoret (1) Tumori (7) Uji (8) Ulçera gastrike (1) Ultrazëri (1) Uria (1) Urina (1) Urinimi (1) Urografia intravenoze (1) Urologjia (1) Urthi (1) Ushqimi (41) Ushqimi i detit (1) ushtrime mjekesi interne (8) Ushtrime nga neurologjia (4) Ushtrime nga Patologjia (1) Ushtrime nga Pediatria (1) Ushtrimet (7) Uthulla (1) Uthulla e mollës (1) Vagina (1) Vaji (2) Vaji i peshkut (1) Vaji i ullirit (5) Vaksinat (3) Variçella (1) Vdekja (5) Venat varikoze (4) Veshi (1) Veshka policistike (1) Veshkat (3) Vetmia (3) Vetullat (1) Vezet (4) Vezoret (1) Vibrio Cholerae (1) Vibrio parahemoliticus (1) Video (6) Video shkencore (15) Viral infection (1) Virus (1) Viruset (2) Virusi HIV (1) Virusologjia (2) Vitamina A (1) Vitamina C (5) Vitamina D (7) Vitamina E (2) Vitamina K (1) Vitaminat (14) Vjellja (2) Xhemi (1) Xhenxhefili (2) Yersinia enterocolitica (1) Yndyrat (1) Zbulime (23) Zemra (13) Zjarri i natës (1) Zorra e trashë (1)

Postimet sipas alfabetit