Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript!

Na ndiqni me email - Follow by Email - Merrni njoftime për postimet e reja

“Jo vetëm xhudo, Majlinda Kelmendi shfaqi edhe bukurinë dhe elegancën (Foto)” plus 6 more femra.net

loading...

“Jo vetëm xhudo, Majlinda Kelmendi shfaqi edhe bukurinë dhe elegancën (Foto)” plus 6 more femra.net


Jo vetëm xhudo, Majlinda Kelmendi shfaqi edhe bukurinë dhe elegancën (Foto)

Posted: 16 Nov 2016 07:23 AM PST

mjalinda-kelmendi-xhudo-fustan-elegance

Rrallëherë e shohin me flokë të rregulluar me kujdes e grim që tregon bukurinë, thjeshtësinë dhe elegancën e saj.

Majlinda Kelmendin jemi mësuar ta shohim vetëm në veshje sportive.

Por, mbrëmë në një mbrëmje gala të organizuar prej Lojërave Olimpike, pejania ka shkëlqyer me një fustan të kaltër, transmeton Telegrafi.

Fansat e kanë komplimentuar për dukjen dhe elegancën që ka treguar xhudistja kosovare.

Ndryshe, Majlinda mbrëmë u shpërblye me çmimin Breakthrough National Olympic Committee të Lojërave Olimpike. /Telegrafi/

majlinda-kelmendi-elgante-2majlinda-kelmendi-elgante

Der Beitrag Jo vetëm xhudo, Majlinda Kelmendi shfaqi edhe bukurinë dhe elegancën (Foto) erschien zuerst auf femra.net.

Pupa Volume me nuanca të reja për të plotësuar edhe më shumë nevojat tuaja

Posted: 16 Nov 2016 07:10 AM PST

pupa-volume-buzekuq

Pupa Volume është i vetmi buzëkuq nga Pupa me efekt të dyfishtë. Bën grimin dhe trajton buzët për volum të sforcuar duke mundësuar buzë perfekte.

Veprim i shpejtë – Buzëkuq për sforcim volumi

Formula e tij ekskluzive përmban një përzierje përbërësish aktiv si:

  • Volufilinë, ekstrakt bionatyror i Gardenias Aziatike. Ndihmon në theksimin e indeve lëkurore falë efektit relaksues në vijat e qeshjes.
  • Acidi hijaluronik , ruan lagështinë duke rritur volumin e buzëve.
  • Mikro rruzat bimore, ndihmojnë kthimin e plotësisë së buzëve.
  • Ekstrakti Portulaca Pilosa, i kombinuar me Oligopeptide stimulon sintezën e acidit hijaluronik.

Volumi i buzëve rritet 5% 10 minuta pas aplikimit të parë, dhe 12% pas 7 ditësh përdorimi.

Testet janë bërë duke përdorë eksperimentin e verbër të dyfishtë me efektin placebo, në 28 femra që kanë përdorë PUPA VOLUME dy herë në dite.

pupa

Këto janë nuancat e buzëkuqit Pupa Volume, mundësi të shumta për të zgjedhur atë që ju përshtatet më se miri. Për më shumë informata mbi produktet e Pupes, klikoni këtu…

pupa-volum-ngjyra-reja

Der Beitrag Pupa Volume me nuanca të reja për të plotësuar edhe më shumë nevojat tuaja erschien zuerst auf femra.net.

Gjërat befasuese që iu kanë ndodhur nënave gjatë lindjes

Posted: 16 Nov 2016 01:21 AM PST

femra-nene-shtatzene-lindje-proces

Pa marrë parasysh se sa mendoni prej më herët rreth punës së lindjes, rrallë herë ju shkon sipas planit. Zbuloni gjërat se për çfarë janë befasuar më së shumti nënat gjatë lindjes.

Më mirë se sa kanë pritur

"Procesi i lindjes nuk ishte edhe aq i keq sa e kam menduar të jetë. Kam dëgjuar kaq shumë histori tmerruese, por kam arritur të menaxhoj kontraktimet shumë mirë. Kam pasur gjithashtu nivel të lartë tolerues ndaj dhimbjeve se sa kam menduar prej më herët".

"Nga tërë periudha e shtatzënisë dhe lindjes së djalit, më së shumti jam gëzuar në procesin e lindjes".

"Pas lindjes sime cezariane, pasi më dorëzuan në dhomë së bashku me birin tim, unë gjatë tërë kohës i flisja pa ndërprerë me zërin tim. Të gjitha nënat ma rekomanduan këtë. Ishte vërtetë mahnitëse"!

"Gjatë tërë procesit të lindjes isha e relaksuar. Kam bërë shtytje vetëm rreth 20 minuta. Ishte diçka e mrekullueshme dhe u ndjeva e përmbushur. Kemi arritur qëllimin në jetë së bashku me burrin tim që të kemi 3 deri 5 fëmijë".

Aksidentet ndodhin

"Gjatë dhënies së epiduralit kam bërë nevojën e vogël në shtrat. U ndjeva aq keq saqë doja në atë gjendje ta pastroja vendin, ata nuk lejuan që të mërzitem dhe më përqafuan mënjëherë duke më thënë se kjo iu ndodhë shumicës së femrave".

"gjatë shtytjeve për lindjen e foshnjes, aksidentalisht lëshova disa gazra, ishte diçka shumë e sikletshme sepse as burri im nuk më kishte dëgjuar më parë kështu".

"kur burri im preu kordonin e foshnjes, gjaku i kordonit më spërkati të tërën në fytyrë. Foshnja më rrëshqiti nga gjoksi dhe mjeku mënjëherë e kapi duke ma lënë sërish afër gjoksit tim".

Të gjithë dhjehen

"Unë ia kam thënë vajzës sime duke qenë brenda barkut tim, që mos të më dhjejë, dhe ajo e bëri padyshim"!

"Unë nuk kam kryer nevojën e madhe, por vajza ime e bëri!e kishtë mbledhur për 9 muaj dhe më spërkati nëpër këmbë e barku…Por, megjithatë ishte diçka interesante dhe unë qeshesha nga gëzimi deri sa infermieret më pastronin".

"Po, unë jam dhjerë gjatë procesit të lindjes, madje dy herë"!

Vende të pazakonta

"Një natë u zgjova nga kontraktimet dhe deri sa burri telefononte spitalin për të më marrë me urgjencë, unë veçmë fillova të bëja shtytjet e para. Nuk mund të prisja aspak dhe foshnja gati sa nuk dilte me nxitim. Unë linda në shtëpi me ndihmën e burrit derisa erdhën për të më marrë".

"lindja ime zgjati vetëm. Unë jetoj një oerë larg spitalit dhe nuk arritëm deri atje pasi linda brenda furgonit me ndihmën e burrit".

Probleme epidurale

"Unë nuk kisha përvojë aq të këndshme me epiduralin, duhej deri në katër herë të më shponin"!

"jo gjithmonë jeni të gatshme për të marrë epiduralin. Mjeku im tentoi deri 9 herë dhe pa sukses. Lindja natyrale nuk ishte plani im, kështuqë isha krejtsisht e papërgatitur për dhimbjet. Është mirë ti leni opsionet e hapura dhe të përgatiteni për çdo gjë".

A ishte derdhja e lëngut amniotik?

"Nuk e prisja që lëngu amniotik të derdhej më herët se sa lindja, aq më pak 12 ditë më parë. Isha duke biseduar me një kolege dhe papritmas u laga e tëra, sikur të kisha kryer nevojën e vogël".

"derdhja e lëngut amniotik nuk duhet të jetë diçka e madhe. Mua personalisht më ka rënë uji 3 javë më parë dhe ishte thjeshtë një rrjedhje".

Vizitorë të papritur

"Kam takuar studentë të mjekësisë gjatë lindjes sime e që i njihja nga më herët, pastaj mund të rastisni me shumë infermiere të reja që nga mungesa e përvojës ju bëjnë pyetje palidhje duke ju vënë në siklet".

"Unë kam kryer procesin e lindjes në prezencë të burrit, nënës, motrave dhe nuk e prisja njëherë por që nuk kisha kohë shumë të mendoja për alternativa tjera".

Lindja e shpejtë

"Unë bëra shtytje vetëm për 5 minuta! Prisja që procesi të zgjat më shumë, por kur mjeku më paralajmëroi se foshnja ka dalur, unë isha krejtsisht e tronditur".

"surpriza jonë e madhe ishte se foshnja erdhi në mënyrë shumë të shpejtë, vetëm pas 5 minutash shtyerje, ai doli pa problem. Dhe, fare pa dhimbje"!

Kohë e gjatë e pritjes për lindje

"Kisha problem gjatë hapjes, nuk isha e gatshme të lindja sepse nuk isha e hapur sa duhet, vetëm 3 centimetra. U detyrova të pranoj prerjen cezariane nga pamundësia për të lindur në rrugë normale".

"Infermierët filluan të më lëshonin injeksione nxitëse për daljen e foshnjes, por pa sukses. Ata më dhanë diçka për të fjetur deri të nesërmen, mirëpo unë nuk fjeta sa dueht nga kontraktimet ndërsa nuk arrita të hapem as edhe disa centimetra. Po të mos ishte ndihma me anë të vakumit, unë skisha për ta lindur kurrë vajzën time".

Jo sipas planit

Unë isha e injektuar dhe nuk e kisha idenë për dhimbjet. Isha e hapur vetëm 3 centimetra ndërsa kontraktimet ishin të tmerrshme.

Foshnje të mëdha

"Pasi linda pas dy orësh, djali ynë ishte gjigant dhe u tronditëm nga pesha dhe madhësia e tij. Mjeku ynë pohoi se kjo ishte lindja më e madhe natyrale ndonjëherë".

Një fund i lumtur

"Kur e pash për herë të parë foshnjen time, më dukej se e njihja një kohë të gjatë".

"Ishte një dashuri e papërshkruar mes meje dhe vajzës sime. Ishte diçka aq e pafajshme kur e vendosa në gjoksin tim, dhe burri më befasoi pamasë, nuk e prisja se do të sillej ashtu me mua"./femra.net/

 

 

Der Beitrag Gjërat befasuese që iu kanë ndodhur nënave gjatë lindjes erschien zuerst auf femra.net.

Ushtrimet gjatë shtatzënisë ndikojnë në shëndetin afatgjatë të fëmijës

Posted: 16 Nov 2016 01:15 AM PST

shtatzenise-ushtrime-kujdes-linjde-femije-nene

Ushtrimet e nënave gjatë periudhës së shtatzënisë mund të kenë përfitime në shëndetin e fëmijës edhe gjatë periudhës së rritjes së tyre…

Sipas studimeve të bëra në minj, nënat e të cilave kanë ushtruar rregullisht gjatë shtatzënisë kishin elasticitet më të madh dhe përmirësim në stres tek pasardhësit e tyre.

Megjithëse ky është një studim i bërë tek brejtësit, sipas Univerzitetit të Kentucky, në Departmentin e farmakologjisë kanë treguar rezultate të ndryshme në lidhje me ushtrimet gjatë shtatzënisë si: mënyra e sjelljes, sëmundjet metabolike, stresin, stërvitjet, plakja, sëmundjet kardiovaskulare, sinjalet mitokondriale dhe qelizat burimore.

Ekspozimi ndaj aktivitetit të rregullt fizik mund të ketë ndikim të thellë në mirëqënien tuaj në çdo fazë të jetës. Nga perspektiva e shëndetit publik, duke inkurajuar dikë të qëndrojë fizikisht aktiv gjatë shtatzënisë mund të jetë me me kosto të ulët dhe efektive në mbrojtjen e brezave të ardhshëm nga problemet shëndetësore.

Fokusi i hulumtimit është të shqyrtojë stresin oksidativ, inflamacionin dhe ndjeshmërinë tek minjtë që ushtrojnë rregullisht në krahasim me minjtë me mos aktivitet. Stresi oksidativ mund të dëmtojë trupin përmes grumbullimit të radikaleve të lira, që janë molekula të paqëndrueshme.

Gjatë jetëgjatësisë së kafshëve apo njeriut, shtimi i radikaleve të lira rrit rrezikun e sëmundjeve kronike, ndërsa zvogëlon rrezistencën e stresit. Nga ana tjetër, reduktimi i stresit oksidativ përmes ushtrimeve fizike duket se zvogëlon rrezikun e sëmundjeve të zemrës, diabetit tip2 dhe disa lloje të kancereve.

"Sa duhet të ushtroj gjatë shtatzënisë?"

Ky studim nuk ofron rekomandime specifike për sasinë e nevojshme të ushtrimeve të nënave gjatë shtatzënisë. Kjo nënkupton se nëse ju dëshironi të jeni fizikisht ativ, ju lutemi të konsultoheni me mjekun tuaj për gjendjen shëndetësore dhe sasinë e nevojshme të aktivitetit. Kur bëhet fjalë për ushtrimet, nuk është e thënë se nëse ushtroni shumë është më mirë. Në fakt, shumë stërvitje mund të dështojnë dhe t'i bëjnë keq trupit tuaj.

Ka shumë nëna që kanë ushtruar rregullisht aktivitete sportive gjatë shtatzënisë së tyre, si not, aktivitet aerobik, alpinizëm dhe vrap, duke rezultuar në një formulë shumë të suksesshme edhe për shëndetin e mëvonshëm të fëmijëve të tyre.

Nëse keni nevojë për ndonjë burim tjetër motivimi për të qëndruar aktiv gjatë shtatzënisë, atëherë mbështetuni në ushtrimet aerobike sepse kanë ndikim pozitiv afatgjatë në mirëqënien e fëmijës suaj. Përfundimisht, gjithmonë bashkëpunoni me mjekun tuaj në lidhje me sasinë, intenzitetin dhe llojin e aktivitetit fizik në çfarëdo etape të jetës suaj, sidomos gjatë periudhës së shtatzënisë./femra.net/

 

Der Beitrag Ushtrimet gjatë shtatzënisë ndikojnë në shëndetin afatgjatë të fëmijës erschien zuerst auf femra.net.

6 gjërat që duhet t’i eliminoni mënjëherë në dhomën e ndenjës!

Posted: 16 Nov 2016 01:09 AM PST

dhome-dite-gjera-largoni

Merrni në konsideratë eliminimin e këtyre 6 gjërave në dhomën e ndenjës, e tëra që do të ndjeni është vetëm një lehtësim dhe krijimin e hapësirës më të madhe…

Nëse jeni në shtëpi, ecni përgjatë dhomës së ndenjës, mbyllni sytë dhe imagjinoni orenditë dhe elementet shtëpiake? Çfarë mund të vëreni? Një hapësirë qetësuese që ushqen shpirtin tuaj dizajnues? Apo një dhomë të ngarkuar e cila ju shkakton vetëm stres përplot gjëra që ju pengojnë? Konsideroni 6 gjërat në vazhdim dhe lirohuni nga ngarkesa e orendive shtëpiake, duke përjetuar një lehtësim të mënjëhershëm.

1. Kabllo të dukshëm gjithandej

Këto detaje shqetësuese ju dëmtojnë pamjen e tërë shtëpisë dhe ju bezdisin rregullisht nga modestia apo modernizimi i orendive shtëpiake. Fshihni këto kabllo dhe do të vëreni mënjëherë një freski në dhomën tuaj dhe tërë vëmendja do të fokusohet në dekorimet tjera, e jo në telat apo kabllot.

2. Jastëkë gjithandej mobiljeve

Megjithëse jastëket janë detaje që mund ta dekorojnë edhe më tej rregullimin e shtëpisë, por ndonjëherë grumbullimi i tyre apo sasia e tepërt mund edhe të ketë efekt të kundërt. Lironi hapësirën nga gjërat e panevojshme në mënyrë që të organizoni dhomën me pamje më gjallëruese.

3. Rrëmujë në tryezë

Duke filluar nga enët e vjetra e deri te telekomanda e shumë detaje tjera që hidhni mbi tryezë, japin një rrëmujë të pakëndshme për syrin tuaj. Mabni më të pastërt hapësirën e tryezës, duke e liruar për shërbim të kafesë apo ushqimeve tjera, dhe largoni gjërat që qëndrojnë pa kuptim aty.

4. Ulëse të dobëta të paqëndrueshme

Nëse keni ndonjë ulëse në dhomën e ndenjës dhe nuk ju pëlqen të uleni për shkak se nuk ndiheni rehat apo jostabil nga butësia e materialit, pse e mbani akoma aty? Zëvendësojeni me ndonjë detaj tjetër që ju bën të ndiheni më komod gjatë uljes.

5. Skaje apo qoshe boshe pa aspak gjallëri

Meqenëse dhoma e ndenjës ka tendencë të freskojë dekorin e tërë shtëpisë suaj, është shumë e domosdoshme që skajet apo qoshet e dhomës të jenë të rregulluara me mjeshtri, të cilat në varësi të madhësisë, shtrirjes apo konfigurimit mund të jenë pikat qendrore për zbukurim apo edhe si pikat mezi të dukshme.

6. Ndriçim i dobët

Ndriçimi luan rol shumë të rëndësishëm në pamjen e shtëpisë suaj – ju duhet të siguroni ndriçimin e nevojshëm në tërë hapësirën e shtëpisë suaj. Kjo mund të bëhet përmes ndonjë llambadari të madh apo detaje tjera të llambave ose qirinjve dekorues, në mënyrë që të eliminoni ndriçimin e dobët./femra.net/

 

Der Beitrag 6 gjërat që duhet t'i eliminoni mënjëherë në dhomën e ndenjës! erschien zuerst auf femra.net.

Ndëshkimi fizik dëmton ashpër fëmijët

Posted: 16 Nov 2016 12:18 AM PST

prinder-femije-mendime-pozitive

Hulumtimet kanë gjetur efekte negative që në fëmijëri dhe më gjerë…

Si një prind për herë të parë, u befasova tërësisht një ditë gjatë një shetitje në një qendër tregtare kur djali im filloi të lazdrohej duke hedhur rrobat poshtë e lartë në raftet e dyqanit. Duhej ta kisha ditur prej më parë që mos ta merrja në dyqan. Në atë kohë, kam qenë me fat që kam lexuar disa nga hulumtimet mbi dënimin fizik dhe kjo është arsyeja pse unë mendoj se është e rëndësishme të ndajë këtë dëshmi në lidhje me ndikimin e ndëshkimit fizik të fëmijëve.

Sipas një studimi në Univerzitetin e Teksasit, analiza rreth të rrahurit të fëmijëve ka përfshirë më shumë se 160.000 fëmijë. Kjo është analizë e plotë që tregon efektet anësore që mund të paraqiten tek fëmijët.

Për fillestarët, ndëshkimi nënkupton të rrahurit me duar prapa shpinës apo në prapanicë, me qëllim të marrjes së disiplinës fizike si ndëshkim. Por, kjo ka rezultuar të jetë një mënyrë e keqë për të përmirësuar sjelljen e fëmijëve pasi kjo shkakton efekte anësore dhe llogaritet si një abuzim i rëndë.

Për më tepër, të rrahurit ka zbuluar se prish dhe dëmton raportin e prindit me fëmijën e tij duke shpier deri në sjellje anti-sociale, depresion, rritja e sjelljeve agresive, vetëbesim i dobët në mesin e fëmijëve tjerë.

Pyetja se a duhet të përdoret ndëshkimi fizik i fëmijëve ka qenë gjatë kohë në mendjen e prindërve dhe edukatorëve për dekada me rradhë, por ky hulumtim tregon pasojat e qarta negative të rrahjes.

Kur prindërit përdorin disiplinën fizike me fëmijët e tyre, ata paraqesin modelin e agresionit si një mjet për të kontrolluar sjelljen e të tjerëve, thekson Jane Powers, studiuse e specializuar në ndikimin mbi dhunën tek të rinjtë. Si pasojë e kësaj, fëmijët mësojnë të përdorin dhunën për të arritur atë që dëshirojnë në jetë. Megjithëse ndëshkimi fizik ndërlidhet me shkallë të lartë të agresionit, sërish një numër i madh i prindërve miratojnë dhe përdorin këtë mënyrë të ndëshkimit fizik për të disiplinuar fëmiëjt e tyre.

Në familjen tonë, unë dhe burri im jemi pajtuar që të rrahurit nuk është një formë e mirë e disiplinës që ne duam ta përdorim. Në rastet kur nivelet e frustrimit rriten, ka mekanizma tjerë që na ndihmojmë ta tejkalojmë krizën. Mund të marrim frymë thellë apo ta qortojmë fëmijën në dhomë tjetër, por asesi duke e rrahur, kjo shkakton pasoja dhe trauma afatgjate./femra.net/

 

Der Beitrag Ndëshkimi fizik dëmton ashpër fëmijët erschien zuerst auf femra.net.

Mësoni edhe më shumë mbi rëndësinë që Kurkumi (shafrani) ka për shëndetin!

Posted: 15 Nov 2016 09:49 AM PST

curcumina-kurkumina-solgar-shendet-rendesi-kujdes

Kurkumi (shafrani) përdoret për më shumë se 2500 vjet në Indi, ku në fillim përdorej si një bojë (ngjyrë). Përparësitë mjekësore të kësaj erëze kanë qenë të ngadalshme, por duke evoluar gjatë shekujve. Përbërësi kryesor i kurkumit është kurkumina. SOLGAR e sjell në treg në formë të kapsulave xhelatinore, të buta.

Full Spectrum Curcumin (Spektri i plotë i veprimit të kurkumit) kapsulë xhelatinore e butë.

Bioaktiviteti i kapsulave xhelatinore të kurkumit, është 185 herë më i mirë se format e tjera të kurkumit. Për herë të parë, SOLGAR transformon kurkumin, që absorbohet dobët, në kurkum që absorbohet mirë dhe shpejt, si dhe është më aktiv se kurrë më parë. FULL SPECTRUM CURCUMIN është i qëndrueshëm kështu që ai qëndron në organizmin tuaj për 24 orë.

Sfida kryesore e kurkumit (shafranit indian) ka qenë, absorbimi (përthithja) në oragnizëm, për shkak se kurkumi absorbohej me shumë vështirësi. Këtë problem e ka zgjidhur SOLGAR me kapsulat xhelatinore të kurkumit, (FULL SPECTRUM CURCUMIN), duke e rritur absorbimin dhe bioaktivitetin e kurkumit. Në këtë mënyrë, kapsulat xhelatinore ndihmojnë funksionimin normal të trurit si dhe forcojnë sistemin imunitar. Ndryshe nga produktet tjera të kurkumit, SOLGAR ofron 95% ekstrakt të kurkumit, që është formë aktive, e standartizuar, e pastruar dhe e përqendruar, e cila është përfituar nga rrënja e shafranit të Indisë. (CURCUMA LONGA). SOLGAR,për herë të parë, e rrethon dhe inkapsulon ekstraktin e kurkumit me disa grimca mikroskopike, të cilat janë hidrofile (treten në ujë), që quhen micele. Micelet absorbohen lehtë dhe janë aq të vogla (mikroskopike), sa që lejojnë kurkumin të kalojë lehtësisht në sistemin e qarkullimit të gjakut. Kapsulat xhelatinore të kurkumit (FULL SPECTRUM CURCUMIN) absorbohen më shpejt, më mirë dhë qëndrojnë më gjatë në organizëm, duke mundësuar që kurkumi të tregojë fuqinë e tij.

Një kapsulë xhelatinore – FULL SPECTRUM CURCUMIN përmban:

800mg ekstrakt nga rrënja e shafranit të Indisë (Curcuma Longa)

Duke siguruar 48 mg derivate të kurkumit dhe 40 mg kurkum.

Indikacionet:

-Ka veprim antiinflamator;

-Zhdukë çdo alergji lëkure (ekzema) dhe frymëmarrjeje;

-Përshpejton shërimin e plagëve;

-Parandalon melanomën (kancerin e lëkurës);

-Ndihmon në shërimin e psoriazës dhe sëmundjeve të tjera të lëkures;

-Frenon rritjen dhe përhapjen e qelizave tumorale;

-Redukton riskun e leukemisë;

-Redukton sëmundjet e zemrës;

-Zvogëlon nivelet e kolesterolit në gjak;

-Mbron mëlçinë nga toksinat(helmet);

-Parandalon krijimin e gurëve, kolitin spastik, por dhe sëmundje të tjera të sistemit gastrointestinal;

-Ndihmon në përmirësimin e procesit të tretjes;

-Redukton simptomat e sëmundjes së Alzheimerit dhe Parkinsonit

-Ndihmon në trajtimin e të gjitha formave të artritit;

-Ndihmon në trajtimin e depresionit;

-Mund të zvogëlojë përparimin e HIV-it;etj.

Përdorimi:

Një kapsulë xhelatinore në ditë (1×1), preferohet gjatë vakteve.

Prodhues: Solgar

Importues: Pharma-Leader / Prishtinë

Mob. +377 (0)45 6557 47

Mati 1, Rruga B, Objekti Residion, A/02, kati i !-rë, nr. 2.

10000 Prishtinë

Për më shumë informata, klikoni këtu…

screen-shot-2016-11-01-at-1-51-07-pm

 

Der Beitrag Mësoni edhe më shumë mbi rëndësinë që Kurkumi (shafrani) ka për shëndetin! erschien zuerst auf femra.net.

Tjerat postime

Acid citrate dextrose (1) Acidet yndyrore (1) Acidi folik (2) Acidi hoalurinik (1) Acidi neuraminik (1) Aciditeti (2) Aciditeti i lukthit (1) Acidoza (1) Acidoza metabolike (1) Acidoza respiratore (1) Acne Rosacea (1) Acquired immune deficiency syndrome (1) Acromegalia (2) Acute lymphoblastic leukemia (1) Acute myeloblastic leukemia (1) Adaptimet qelizore (1) Adenoma (1) Adherenca (2) Adoleshenca (1) Adult T-cell leukemia (1) Aerobilia (1) Aftet (1) Aknet (3) Aktina (2) Akulli (2) Akupunktura (2) Alergjia (6) Algat blu të gjelbërta (1) Alkaloza metabolike (1) Alkooli (1) Alopecia (1) Alotipia (1) Aminosheqernat (1) Analiza e radiografisë së kraharorit (1) Analizimi i radiografisë së mushkërive (1) Anamneza (11) Ananasi (2) Anatomia (137) Anatomia e komblikut (1) Anatomia Patologjike-Patologjia (29) Andropauza (1) Anemia (6) Anemia sideropenike (1) Anesteziologjia (1) Anesteziologjia dhe Reanimacioni (1) Angina pectoris (1) Angiografia (1) Angiografia renale (1) Ankthi (3) Anoreksia (2) Antibiotiket (3) Anticoagulant (1) Antidiabetikët oralë (1) Antigen (1) Antigjeni (2) Antigjeniteti (1) Antihiperlipidemikët (1) Antihipertenzivët (1) Antioksiduesit (3) Antitrupat (1) Antritrupat (1) Aortografia (1) Apertura pelvis inferior (1) Apheresis (1) Aphersis (1) Aplastic anemia (1) Arkiva (3) Arra (4) Arrat (2) Arteriografia (1) Artritit reumatoid (3) asazha e ezofagut (1) Asciti (1) Asfiksia (2) Aspirina (3) Astma (5) Ataku kardiak (1) ATP (1) Atrofia (1) Auskultimi (1) Auskultimi i zemrës (1) Autizmi (5) Autologous (1) Autopsia (1) Avokado (5) Bajamet (3) Bakteriet (1) Bananet (5) Barnat (7) Barnat në shtatzëni (1) Bazofilet (2) Bebet (1) Belbëzimi (1) Beta-bllokatorët (1) Biokimi (38) Biokimia klinike (4) Biokimia Mjekësore (1) Biologji (15) Bishtajat (1) Bizelja (3) Blood (3) Blood component (1) Bollguri (1) Boronica (5) Boronicat (2) Borziloku (2) Bradikinina (1) Brenga (1) Brokoli (9) Bronhografia (1) Buffy coat (1) Bustina (1) Buzeqeshja (1) Çaji i gjelbërt (1) Çajrat (2) Campylobacter jejuni (1) Caput Medusae (1) Cefalgjitë (1) Celulari (1) Celuliti (2) Chronic lymphoblastic leukemia (1) Chronic myeloblastic leukemia (1) Cikli i Krebsit (1) Cikli menstrual (4) Cikli qelizor (1) Ciklizina (1) Cirroza (1) Cirroza alkoolike (1) Cirroza biliare (1) Cirroza e mëlçisë (2) Cirroza kardiake (1) Cirroza metabolike (1) Cirroza posthepatike (1) Cistat (1) Cistografia (1) Cistoureterografia (1) Citrate phosphate dextrose (1) Çokollata e zezë (1) Colitis acuta (1) Columna vertebralis (1) Çrregullimet Skizoafektive (1) Çrregullimi depresiv madhor (1) Dafina (1) Dalja e dhëmbëve (1) Dardha (1) Dëgjimi (1) Dehidrimi (1) Deksametazoni (1) Demenca (1) Depresioni (12) Depresioni psikotik (1) Depresionin postpsikotik (1) Dermatologjia (6) Dermatology (1) Dhembet (7) Dhëmbët (1) Dhimbja (3) Dhimbja e fytit (1) Dhimbja e gjoksit (1) Diabeti (11) Diagnoza (7) Diagnoza diferenciale (1) Dializa (1) Diarra virale (1) Diarrea (5) Diarrea e udhëtarëve (1) Dielli (3) Dieta (17) Difuzioni (3) Difuzioni i gazrave (1) Difuzioni i lehtesuar (2) Difuzioni i thjeshte (2) Difuzioni pasiv (1) Digjestioni (1) Diplegjia (1) Distribuimi apo shperndarja e barnave (1) Diuretikët tiazidik (1) Dizenteria Bacilare (1) Djathi (3) Djersitja (2) Domatet (4) Domeni specifik (1) Dosja e pacientit (1) Dredheza (2) Dridhja e duarve (1) Drithërat (1) Drogat (1) Duedenografia hipotonike (1) Duhani (14) Eberthella typhi (1) Ebola (4) Ecja (2) Eczema herpeticum (1) Edema e mushkërive (1) Efektet anësore (1) Ego (1) Egzocitoza (1) Ekuilibri (1) Ekzaminime (4) Ekzaminimi Kardiovaskular (1) Ekzaminimi me radioizotope (1) Ekzaminimi neurologjik (2) Ekzaminimi neurologjik i nervave kranial (1) Ekzaminimi pediatrik (1) Elektrokardiograme (5) Eliminimi i barnave (1) Embolia (1) Embriologji (1) Emfizema mediastinale (1) Encephalitis (1) Enderrat (1) Endocitoza (1) Endokrinologjia (6) Endoskopia (1) Enët e gjakut (2) English Medical (68) Enteritis (1) Enzimet (2) Eozinofilet (1) Epidemiologji (20) Epidemiologjia e Koleres (1) Epilepsia (6) Epiteli (1) Epiteli boshtor (1) Epiteli ciliar (1) Epiteli i shtresuar (1) Epiteli kubik (1) Epiteli oral (1) Epiteli pseudoshtresor (1) Epitopi (1) Era e gojes (3) Erizipela (1) Eshterat (1) Eshtrat e gjymtyrës së sipërme (1) Eshtrat e kokës (1) Eshtrat e kraharorit (1) Ethet e buzeve (1) Ethet hemorragjike (1) Ethet hemorragjike Denge (1) Ethet hemorragjike Junin (1) Ethet hemorragjike Krime Kongo (1) Ethet hemorragjike Machupo (1) Ethet hemorragjike me sindrom renal (1) Ethet hemorragjike virale (1) Etiologjia (5) Eukariotët (1) Fagocitet (1) Fagocitoza (3) Faktoret e kancerogjenezës (1) Familja (1) Fara e zezë (1) Farat e lulediellit (1) Farmakogjenetika (1) Farmakokinetika (1) Farmakologjia (12) Farmakologjia Klinike (14) Farmakoterapia (1) Fasulja (3) Feferonat (1) Fëmija (4) Femrat (7) Fermentimi (1) Fertiliteti (2) Fertiliteti mashkullor (1) Fetusi (1) Fibrilacioni atrial (2) Fibrilacioni ventrikular (1) Fibroza (1) Fiku (1) Filma rentgen (2) Filtrimi (1) Fistulografia (1) Fiziologji Patologjike (8) Fiziologjia e njeriut (59) Flateri atrial (1) Floket (6) Flokët (1) Foramen infrapiriforme (1) Fosfori (1) Foshnja (2) Fraktura (1) Fraktura kraniale (1) Fremitus tactile (1) Frika (2) Fruktoza (1) Frustracioni (1) Frutat (4) Fruthi (6) Fryerja e barkut (1) Frymëmarrja (1) Ftoi (2) Fyti (1) Fytyra (5) Galaktoza (1) Galaktozamina (1) Galaktozemia (1) Galeria Mjekesore (3) Gastroduedenografia (1) Gastroenteritis acuta (1) Gastroenterologjia (1) Gërhitja (1) Geriatria (1) Gihti (1) Gjakderdhja (1) Gjaku (6) Gjëndrrat (1) Gjenetika Humane (18) Gjinekologjia (18) Gjiri (2) Gjuha (1) Gjuha gjeografike (1) Gjumi (15) Glikokalisi (1) Glikoliza (1) Glositi migrues (1) Glukoza (2) Glukozamina (1) Gluteni (1) Goditja nga dielli (1) Goja (1) Granuloma e kërthizës (2) Gripi (3) Grup interaktiv në Facebook (1) Grupet e gjakut (2) Guret ne veshka (1) Hapteni (1) Harresa (1) Heksozaminat (1) Helmimet ushqimore (1) Hemangioma (1) Hemangioma e kapakut të sipërm të syrit (1) Hematologjia (2) Hemiplegjia (2) Hemofilia (1) Hemoroidet (1) Hemorragjia cerebrale (1) Hemorragjia intrakraniale (1) Hemorragjia nga goja (1) Hepatitet (1) Hepatitet Virale (2) Hepatiti (4) Hepatiti A (8) Hepatiti C (1) Hepatiti E (1) Heroina (1) Herpes Zoster (2) Herpesi labial (2) Hidratimi (1) Hidrokortizoni (1) Higjena (7) Higjiena e ushqimit (1) Hiperbilirubinemia (1) Hiperbilirubinemia fiziologjike (1) Hiperkalemia (1) Hiperplazia (1) Hipertensioni (8) Hipertensioni portal (1) Hipertermia (1) Hipertrofia (1) hipervitaminoza (1) Hipofiza (1) Hipokalemia (1) Hipotensioni (1) Hipovitaminoza (1) Histamina (1) Histeria (2) Histero-salpingografia (1) Histologjia e Njeriut (1) Histologjia-Preparatet (8) Hithrat (2) Holoenzima (1) Homeostaza (1) Hormonet (1) Hormonet e stresit (1) Hudhra (7) Hulumtime (1) Humbja e peshes (15) Hurmat (1) Hydrocephalus (1) I posalinduri (3) Ibuprofeni (1) Idiotipia (1) Ikteri hepatik (1) imazhe radiologjike (1) Imuniteti (2) Imuniteti humoral (2) Imuniteti i fituar (1) Imuniteti i lindur (1) Imuniteti jospecifik (1) Imuniteti qelizor (2) Imuniteti specifik (2) Imunogjenetika (1) Imunogjeniteti (1) Imunoglobulinat (1) Imunologjia (39) Indi dhjamor (1) Indi lidhor (1) Indi lidhor fijengjeshur (1) Indi lidhor fijeshkrifet (1) Indi limfoid (2) Indi muskulor (2) Indi nervor (1) Infarkti (4) Infeksionet (3) Infeksionet pulmonare (1) Infeksioni urinar (2) Infertiliteti (1) Influenca (1) Informatika Mjekësore (4) Ingjestioni (1) Inkubacioni (1) Insektet (1) Insomnia (1) Inspeksioni (3) Insulina (1) Irigografia (1) Izotipia (1) Japanese encephalitis (1) Jeta artificiale (1) Jodi (2) John Hopkins (1) Jonet e Kaliumit (1) Kaça (1) Kafazi i kraharorit (1) Kafeja (10) Kajsia (1) Kakao (1) Kalciumi (2) Kalikreina (1) Kaliumi (7) Kamomili (2) Kanabisi (1) Kanceri (39) Kanceri i gjirit (9) Kanceri i lekures (1) Kanceri i pankreasit (1) Kanceri i qafës së mitrës (1) Kandidiaza orale (1) Kanella (2) Kapjet e Leopoldit (1) Karbohidratet (1) Kardiokirurgjia (1) Kardiologjia (5) Kariesi (2) Karota (4) Karrigia (1) Kemotaksa (2) Kerca e hijalines (1) Kerca elastike (1) Kërpudhat (2) Kërthiza (1) Keshilla (55) Kikiriku (3) Kimioterapia (1) Kirurgjia (2) Kivi (5) Klinika (3) Klonimi (1) Klori (1) Koagulimi i gjakut (1) Kockat (2) Koenzimat (1) Kokaina (1) Kokoshkat (1) Kolangiografia intravenoze (1) Kolangiografia postoperatore ose operatore (1) Kolangiografia transhepatike perkutane (1) Kolangiopankreatografia endoskopike retrograde (1) Kolecistografia orale (1) Kolera (13) Kolesteroli (4) Kolli (1) Kombliku (1) Komplementi (3) Komplikimet (2) Komplikimet e Kolerës (1) Komunikimi (1) Koncentrimi (1) Kondroitin sulfati (1) Konflikti primar (1) Kontraceptivët (1) Kontraceptivët oralë (1) Kontraksioni i muskujve (2) Kontrasti (1) Konverzioni (1) Kopra (1) Kortikosteroidet (1) Kortizoni (1) Kosi (5) Krimbi (1) Kripa (4) Kuize (11) Kujtesa (7) Kumbulla (4) Kungulli (1) Kuriozitete (1) Lajme (134) Lajthia (1) Lakra (1) Laktoza (2) Latanti (2) Lekura (5) Lëkura (1) Lemza (3) Lëngu i thanave (1) Leukemia (1) Leukoplakia (1) Leukoplakia orale (1) Leukoza (1) Lëvizjet (1) Lidhja neuromuskulare (1) Ligjerata (2) Limfocitet (1) Limoni (10) Lindja (1) Lipotimia (1) Lizozomet (1) Lodhja (5) Lodhja pranverore (1) Lukthi (3) Luleshtrydhe (1) Lumturia (1) Lupus Erythematosus (1) Lupusi (1) Lymph (1) Lythat (1) Magnezi (1) Majdanozi (4) Makroelementet (2) Makrofagët (1) Mamografia (2) Manaferra (2) Mandarina (2) Manovrat e Leopoldit (1) Marijuana (3) Martesa (1) Masat antropometrike (1) Maska (8) Mastiti (1) Mastocitet (1) Masturbimi (3) Matja e shytpjes së gjakut (1) Mediatorët (1) Medulla spinale (1) Megaureteri (1) Mejoza (3) Meklozina (1) Mëlçia (2) Membrana qelizore (1) Memory (1) Mengjesi (1) Meningjiti (1) Menopauza (2) Menstruacionet (1) MERS (1) Mësime mjekësore (2) Metabolizmi (3) Metaplazia (1) Midhjet (1) Migrena (7) Migrena me aurë (1) Migrena pa aurë (1) Mikrobet (2) Mikrobiologji (23) Mikrobiologjia (6) Mikrobiologjia fiziologjike (1) Mikrobiologjia genetike (1) Mikroelementet (2) Miofibrili (1) Miologjia (6) Miozina (2) Mitoza (4) Mitra (2) Mjalta (7) Mjedrat (2) Mjekesi Familjare (1) Mjekesi interne (7) Mjekësi interne (22) Mjekësi sociale (2) Mjekësia Urgjente (1) Mjekimi (6) Mjekra (2) Molla (9) Monocitet (1) Monoplegjia (2) Monosaharidet (1) Morbus Basedow (2) Morbus Crohn (1) Morbus Graves (1) Mosha e kockave (1) Mosha e mesme (1) Mosha gestative (1) Mosha parashkollore (1) Mosha shkollore (1) Moti (1) Motoneuronet (1) Motoneuroni periferik (1) Motoneuroni qëndror (1) Multivitaminat (1) Mungesa e hekurit (2) Muscle (1) Mushkëritë (3) Mushkonjat (2) Mushmolla (1) Muskujt (11) Muskujt e lëmuar (1) Muskujt kardiak (1) Muskujt skeletik (4) Muskulatura e Lëmuar (1) Muskulatura e Zemrës (1) Muskulatura skeletike (2) Myasthenia Gravis (9) Mycoplasma (1) Nafta (1) Nativi i abdomenit (1) Natriumi (3) Nauzea (1) Ndarja qelizore (2) Ndihma e parë (3) NDIHMA URGJENTE MJEKSORE (1) Ndotja e ajrit (2) Nefrologjia (4) Nefropatia diabetike (1) Nekroza (1) Nekroza yndyrore (1) Neonatologjia (5) Neoplazma (1) Neostigmina (1) Nervat e kokes (3) Nervat kranial (1) Nervoza (1) Neuralgjia (1) Neuralgjia glossofaringeale (1) Neuralgjia Trigemale (1) Neurastenija (5) Neurofibromatoza (1) Neurologji (48) Neurologji me Neuropsikiatri (73) Neuroradiologjia (1) Neuroza (9) Neuroza hipohondrike (1) Neuroza histerike (3) Neutrofilet (1) Ngacmueshmëria (1) Nitroglicerina (1) Njeriu (1) Nuhatja (1) Nyjet (1) Obeziteti (4) Obstetrika (13) Oftalmologjia (4) Omega 3 (7) Omphalitis (1) Onkologjia (4) Optimizmi (1) Organizmi (4) Orgazma (1) Orizi (1) ORL dhe Kirurgjia e Kokës dhe e Qafës (1) Ortopedia (1) Ortoreksia nervore (1) Osmoza (3) Ossa cranii (1) Ossa membri superioris (1) Ossa thoracis (1) Osteoarthritis (1) Osteologjia (1) Otorinolaringologjia (6) Ovulacioni (1) Pagjumësia (2) Palca e kuqe (1) Palpacioni (1) Pamje klinike (18) Paniku (1) Pankreasi (1) Panxhari (1) Papa testi (2) Papaja (1) Paracetamoli (6) Paraliza (1) Paralizat (1) Paralysis (1) Parandalimi (2) Paraplegjia (2) Parazitologji (4) Parazitologjia (1) Pasazha e zorrëve të holla (1) Pasqyra klinike (5) Patatja (1) Patogjeneza (4) Patogjenza (1) Patologjia (1) Pediatria (137) Pediatrics (1) Pemphigus vegetans (1) Përballja me kancerin (4) Perimet (3) Perimet jeshile (1) Perimetri i kokës (1) Periudha embrionale (2) Periudha fetale (2) Periudha neonatale (1) Periudha postnatale (1) Periudha prenatale (2) Perkusioni (2) Pesha trupore (2) Peshku (3) Pesticidet (1) pH (1) Pielografia retrograde (1) Pijet (8) Pijet energjike (1) Pikat e auskultimit (1) Piperi i zi (1) Piridostigmina (1) Pjepri (1) Pjeshka (1) Plakja (4) Plazma e gjakut (1) Pneumonia (3) Pneumoperitoneumi (1) Pneumotoraksi (1) Pneumotoraksi spontan (1) Polymialgia rheumatica (1) Portokalli (3) Potenciali i aksionit (1) Potenciali i veprimit (1) Potenciali membranor (1) Prednizoloni (1) Pregnancy (1) Presioni arterial (1) Presioni i gjakut (5) Probiotikët (1) Problemet me sy (1) Problemet mendore (1) Prognoza (1) Prokariotët (1) Proliferimi Tumoral (1) Propedeutika (1) Prostata (2) Prostoglandinet (1) Psikiatria (2) Psikologjia (3) Psikoza (3) Psikoza Maniako-Depresive (1) Psikozat endogjene (1) Psoriasis (1) Puna (2) Puna e zemrës (1) Punime shkencore (6) Pyetje (1) Pyetje dhe pergjigje (2) Pytje dhe Pergjigje (12) Qarkullimi i gjakut (2) Qeliza (8) Qelizat (1) Qelizat dhjamore (1) Qelizat e gjakut (1) Qelizat e lëkurës (1) Qelizat e syrit (1) Qelizat gjëndërore (1) Qelizat kancerogjene (1) Qelizat kockore (1) Qelizat limfatike (1) Qelizat mediatore (1) Qelizat nervore (1) Qelizat seksuale (1) Qelizat staminale (2) Qelizat tumorale (1) Qelizat vrasëse natyrale (1) Qendra per avancimin e studimeve (2) Qendra për avancimin e studimeve (1) Qepa (7) Qepa e kuqe (1) Qepa e re (1) Qershia (3) Qeshja (1) Quadriplegjia (2) Qumeshti (2) Radioaktiviteti (1) Radiografia (1) Radiografia kontrolluese (1) Radiografia krahasuese (1) Radiografia native (1) Radiografia standarde (1) Radiologjia (15) Radioskopia (1) Raste Klinike (4) Raste Klinike të ndryshme (1) Reaksionet imunologjike (1) Reaksionet kimike (1) Reaksioni i aglutinimit (1) Reaksioni i fiksimit te komplementit (1) Reaksioni imunologjik i tipit I (1) Reaksioni imunologjik i tipit II (1) Reaksioni imunologjik i tipit III (1) Reaksioni imunologjik i tipit IV (1) Reaksioni imunologjik i tipit V (1) Receta (8) Reflekset (2) Refleksi kërkimbuzor (1) Refleksi i kapjes (1) Refleksi i Moros (1) Refleksi i qëndrueshmërisë aktive (1) Refleksi i Robinsonit (2) Refleksi i thithjes (1) Refleksi natyror për ecje (1) Rehabilitation (1) Respiracioni (1) retesira izotonike (1) Reumatologjia (3) Rezistenca (1) Rezonanca magnetike (1) Riprodhimi (2) Rozmarina (1) Rrepa (1) Rritja (3) Rritja e dhëmbëve (1) Rritja e kokës (1) Rrugët e frymëmarrjes (1) Rrushi (3) Saharoza (1) Salmonella (1) Salmonella typhi (1) Salmoni (2) Sarkomera (1) Sauna (2) Seksi (6) Selino (1) Semiologjia (1) Sëmundja e Alzheimerit (1) Sëmundja e sheqerit (1) Sëmundjet (4) Sëmundjet e lëkurës (1) Sëmundjet e zemrës (1) Semundjet infektive (103) Sëmundjet kardiake (1) Serotonina (1) Shafrani (1) Shalqiri (1) Shega (2) Shendeti (883) Shëndeti (1) Shëndeti mendor (1) Shenja Brudzhinski (2) Shenja e Kernigut (1) Shenjat (5) Shenjat e meningjitit (2) Shenjat Meningjeale (3) Sheqeri (5) Sherebela (1) Shigellat (1) Shigelloza (9) Shikimi (1) Shoku (1) Shprehi (1) Shqisa (1) Shqisa e ekuilibrit (1) Shqisa e shijimit (1) Shqisa e shikimit (1) Shqisa e të dëgjuarit (1) Shqisa e të nuhaturit (1) Shqisa e të pamurit (1) Shqisat (2) Shtatzania (10) Shtatzënia (1) Shtylla kurrizore (1) Shtypja e gjakut (2) Simptomat (5) Sinapsa (1) Sindroma Raynaud (1) Sipërfaqja trupore (1) Sistemi gastrointestinal (1) Sistemi kardiovaskular (1) Sistemi muskulor (1) Sistemi nervor (2) Sistemi osteo-artikular (1) Sistemi respirator (5) Sitemi muskulor (1) Sjellja (2) Skara (1) Skarlatina (1) Skeleti (1) Skizofrenia (6) Skizofrenia hebefrene (1) Skizofrenia katatonike (1) Skizofrenia paranoide (1) Skizofrenia simplex (1) Soda e bukes (1) Speca të mbushur me djath (1) Sperma (2) Spermatozoidet (2) Spinaqi (4) Sporti (1) Staphylococcus aureus (1) Status Epilepticus (1) Statusi epileptik (1) Statusi neurologjik (1) Steriliteti (1) Sterilizimi (1) Stomaku (3) Stomatologjia (2) Streptokokoza (1) Stresi (11) Stresi post traumatik (1) Studime (5) Substancat narkotike (1) Sulfuri (1) Sulmi ne tru (4) Sulmi ne zemer (2) Susami (1) Syri (3) Sytë (1) Tabes Dorsalis (1) Tachicardia (1) Tahikardia sinusale (1) Teknologjia (2) Telefoni (1) Temperatura (4) Tensioni (1) Teratogjeneza (1) Terminlogji Mjekesore (7) Terminology (43) Tershera (2) Tërshëra (1) Teste (14) Teste mjekësore (4) Teste nga Fiziologjia e njeriut (2) Testi i Coombs-it (1) Testi i Papanikolaut (1) Testosterone (1) Tetanusi (1) Tetralogjia Fallot (1) Tetraplegjia (1) Tetrisi (1) Thenie mjekesore (1) Thinjat (2) Thumbimet (1) Tifoja abdominale (13) Tifoja e zorrëve (13) Tjera (10) Toksinat (2) Tomografia e kompjuterizuar (1) Tomografia konvencionale (1) Tonusi muskular (1) Trajtimi (3) Trakti urogjenital (1) Trangujt (2) Transfusion (1) Translatimi (1) Transmetimi (1) Transmisioni sinaptik (1) Transplantimi (2) Transporti aktiv (2) Transporti i CO2 (1) Transporti i O2 (1) Traumat (1) Traumatologjia (1) Tretesira hipertonike (1) Tretesira hipotonike (1) Tretja (2) Trombocitet (1) Trombocitopenia (1) Tromboembolia (1) Tromboza (1) Troponina (1) Trupi (2) trupore (1) Truri (11) Tuberkulozi (2) Tularemia (1) Tumoret (1) Tumori (7) Uji (8) Ulçera gastrike (1) Ultrazëri (1) Uria (1) Urina (1) Urinimi (1) Urografia intravenoze (1) Urologjia (1) Urthi (1) Ushqimi (41) Ushqimi i detit (1) ushtrime mjekesi interne (8) Ushtrime nga neurologjia (4) Ushtrime nga Patologjia (1) Ushtrime nga Pediatria (1) Ushtrimet (7) Uthulla (1) Uthulla e mollës (1) Vagina (1) Vaji (2) Vaji i peshkut (1) Vaji i ullirit (5) Vaksinat (3) Variçella (1) Vdekja (5) Venat varikoze (4) Veshi (1) Veshka policistike (1) Veshkat (3) Vetmia (3) Vetullat (1) Vezet (4) Vezoret (1) Vibrio Cholerae (1) Vibrio parahemoliticus (1) Video (6) Video shkencore (15) Viral infection (1) Virus (1) Viruset (2) Virusi HIV (1) Virusologjia (2) Vitamina A (1) Vitamina C (5) Vitamina D (7) Vitamina E (2) Vitamina K (1) Vitaminat (14) Vjellja (2) Xhemi (1) Xhenxhefili (2) Yersinia enterocolitica (1) Yndyrat (1) Zbulime (23) Zemra (13) Zjarri i natës (1) Zorra e trashë (1)

Postimet sipas alfabetit